قرص منو اورت یوروویتال بسته 60 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هایائسگی یک فرایند بیولوژیک طبیعی در زندگی زنان است که معمولاً از سنین ۴۵ تا ۵۵ سالگی آغاز می‌شود. این دوران همراه با تغییرات هورمونی، جسمی و روانی است که جنبه‌های مختلفی از زندگی بانوان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با شروع این فرایند، تخمدان‌ها به میزان کمتری هورمون‌های زنانه مانند استروژن تولید می‌کنند و باعث بروز علائم یائسگی می‌شود.

محصول منو اورت یوروویتال، در دوران و بعد از یائسگی برای بانوان فرموله شده است. این محصول ترکیب متعادلی از مواد مغذی دارد. کلسیم، به منظور حفظ سلامت استخوان‌ها و دندان، یک ماده معدنی مهم و ضروری به حساب می‌آید که در ترکیبات این محصول دیده می‌شود.

علائم یائسگی شامل گرگرفتگی، اختلالات خواب و تعریق شبانه است. علاوه بر آن، بعد از یائسگی، خطر ابتلا به مشکلاتی مانند پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی و عروقی، بی اختیاری ادرار، کاهش ترشحات زنانه، کاهش تمایلات جنسی و افسردگی افزایش می‌یابد. استفاده از قرص منو اورت یوروویتال می‌تواند به تسکین علائم یائسگی کمک کرده و از پوکی استخوان پیشگیری کند.
 

اینولین یک فیبر گیاهی است که موجب افزایش جذب ایزوفلاون های سویا می شود. به علاوه اینولین موجب تقویت رشد و فعالیت دسته ای از باکتری های مفید موجود در روده بزرگ می شود. با افزایش سن تعداد این باکتری ها کاهش می یابد. اینولین موجب ایجاد شرایط ایده آل برای این باکتری ها جهت سنتز برخی ویتامین های گروهB ، تقویت سیستم ایمنی، افزایش جذب کلسیم و منیزیم و کاهش جذب کلسترول می شود که درنهایت تاثیر بسزایی در بهبود سلامت انسان به خصوص در سنین بالاتر دارد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص منو اورت یوروویتال بسته 60 عددی