قرص فولیکوفر بسته 100 عددی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص فولیکوفردر حال حاضر، کمبود آهن و کم خونی یکی از مشکلات شایع در بین افراد است. به خصوص زنان باردار و دوران پس از زایمان که به دلیل تغییرات هورمونی و نیاز بیشتر به آهن و فولیک اسید، در معرض خطر کمبود آهن و کم خونی قرار دارند. به همین دلیل، قرص روکش دار فولیکوفر روز دارو که حاوی آهن و فولیک اسید است، می‌تواند یک راه حل مناسب برای پیشگیری و درمان کمبود آهن و کم خونی باشد.

آهن و فولیک اسید دو ماده مهمی هستند که برای سلامتی بدن ضروری هستند. آهن، یکی از عناصری است که برای تشکیل گلبول قرمز لازم است و در کمبود آن، کم خونی ایجاد می‌شود. همچنین، فولیک اسید نیز یکی از ویتامین‌هایی است که برای سلامتی بدن بسیار حائز اهمیت است. فولیک اسید در تشکیل سلول‌های خونی نقش دارد و همچنین در پیشگیری از بروز بیماری‌های مختلف مانند بیماری‌های قلبی عروقی و سرطان موثر است.

در مورد قرص روکش دار فولیکوفر روز دارو، می‌توان گفت که این قرص حاوی مقدار مناسبی آهن و فولیک اسید است که به صورت مستقیم به بدن تامین می‌شود. با توجه به این که مصرف فولیک اسید در دوران بارداری بسیار حائز اهمیت است و کمبود آن می‌تواند منجر به مشکلاتی مانند سقط جنین و نقص‌های مادرزادی شود، مصرف این قرص به صورت روزانه توصیه می‌شود.

از سوی دیگر، مصرف آهن نیز در پیشگیری و درمان کم خونی بسیار موثر است. با توجه به این که کمبود آهن می‌تواند باعث ایجاد خستگی، سردرد و تنگی نفس شود، مصرف قرص روکش دار فولیکوفر روز دارو می‌تواند بهبود علائم کم خونی را به همراه داشته باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص فولیکوفر بسته 100 عددی