قرص بی سی ای ای فارما پلاس بسته 90 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص بی سی ای ای فارما پلاس بسته 90 عددیقرص بی سی ای ای فارما پلاس (BCAA Pharma Plus) یک مکمل ورزشی است که شامل اسیدهای آمینه بلوک کننده (BCAA) و لو-گلوتامین است. این محصول توسط شرکت فارما پلاس تولید شده است. بسته 90 عددی این محصول، شامل 90 عدد قرص می‌باشد.

اسیدهای آمینه بلوک کننده (BCAA) شامل سه اسید آمینه لوسین، ایزولوسین و والین می‌باشند که برای حفظ و تقویت عضلات، کاهش خستگی و افزایش قدرت و استقامت بدن در تمرینات ورزشی مفید هستند. لو-گلوتامین نیز یک اسید آمینه است که در تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود عملکرد گوارشی و حفظ سلامتی عضلات مؤثر می‌باشد.

استفاده از قرص بی سی ای ای فارما پلاس به عنوان مکمل ورزشی در کنار تمرینات ورزشی و رعایت تغذیه مناسب، می‌تواند به افزایش قدرت و استقامت عضلات کمک کند و خستگی را کاهش دهد. همچنین، مصرف این مکمل می‌تواند به حفظ سلامتی عضلات و کاهش خطر آسیب‌های عضلانی کمک کند.

به هرحال، باید توجه داشت که مصرف بیش از حد مکمل‌های ورزشی ممکن است باعث عوارض جانبی نظیر نفخ شکمی، دل درد، سردرد، سوء هاضمه و تغییرات در فشار خون شود. برای این‌که مطمئن شوید که مصرف این مکمل‌ها برای شما مناسب است، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.آیا مصرف این مکمل برای افرادی که به ورزش علاقه‌مند نیستند مناسب است؟

 

قرص بی سی ای ای فارما پلاس یک مکمل ورزشی است که طراحی شده است تا در کنار تمرینات ورزشی استفاده شود و برای حفظ و تقویت عضلات، کاهش خستگی و افزایش قدرت و استقامت بدن مفید است. بنابراین، مصرف این مکمل برای افرادی که به ورزش علاقه‌مند نیستند و تمرینات ورزشی را انجام نمی‌دهند، مناسب نیست.

به علاوه، مصرف بیش از حد مکمل‌های ورزشی ممکن است باعث عوارض جانبی نظیر نفخ شکمی، دل درد، سردرد، سوء هاضمه و تغییرات در فشار خون شود. بنابراین، قبل از مصرف هرگونه مکمل ورزشی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و دستورالعمل مصرف هر مکمل را رعایت کنید.

در کل، برای افرادی که به ورزش علاقه‌مند نیستند، تغذیه مناسب و مصرف مکمل‌هایی که برای استقلال بدن و سلامتی عمومی مناسب هستند، مثل ویتامین‌ها و مواد معدنی، پیشنهاد می‌شود. اما برای استفاده از مکمل‌های ورزشی، بهتر است که با یک مربی و یا مشاور تغذیه مجرب مشورت کنید. استقلال بدن و سلامتی عمومی مناسب هستند، مثل ویتامین‌ها و مواد معدنی، پیشنهاد می‌شود. اما برای استفاده از مکمل‌های ورزشی،نحوه مصرف قرص بی سی ای ای فارما پلاس (BCAA Pharma Plus) باید مطابق با دستورالعمل تولید کننده و یا توصیه پزشک و مشاور تغذیه شما باشد. به طور کلی، مصرف این مکمل به میزان و نحوه تمرینات ورزشی و نیازهای بدن شما بستگی دارد.

نحوه استفاده از این مکمل چگونه است؟ 

به طور معمول، توصیه می‌شود که هر بار 2 تا 3 قرص از این مکمل را با یک لیوان آب یا نوشابه غیرالکلی مخلوط کرده و در طول روز به صورت تقسیم شده مصرف کنید. مصرف این مکمل قبل، حین و یا بعد از تمرینات ورزشی می‌تواند مفید باشد و به حفظ سلامتی عضلات و کاهش خستگی کمک کند.

باید به یاد داشته باشید که مصرف بیش از حد مکمل‌های ورزشی ممکن است باعث عوارض جانبی نظیر نفخ شکمی، دل درد، سردرد، سوء هاضمه و تغییرات در فشار خون شود. بنابراین، بهتر است دستورالعمل مصرف این مکمل را رعایت کرده و با پزشک خود در صورت بروز هرگونه علائم ناخواسته مشورت کنید.

همچنین، برای بهترین نتیجه، بهتر است قرص بی سی ای ای فارما پلاس را در کنار تمرینات ورزشی منظم، تغذیه مناسب و استراحت کافی مصرف

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص بی سی ای ای فارما پلاس بسته 90 عددی