قرص اولترا کروم ویتابیوتیکس بسته 60 عددی

  • نوع ویتامین و مواد معدنی

    کروم

    کروم

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاکروم یک عنصر کمیاب در طبیعت است و برای تقویت عمل انسولین در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین نقش دارد. علاوه بر این، دارای خواص آنتی اکسیدانی است. با تقویت عملکرد انسولین، کروم می تواند سطح قند خون را کاهش دهد. به علاوه، می تواند در کاهش وزن و افزایش توده عضلانی نیز مؤثر باشد.

از آنجا که کروم عمدتا در مواد غذایی کمیاب است، مصرف مکمل کروم، برای افرادی با دیابت و یا در معرض خطر دیابت، ورزشکاران، سالمندان، افراد با اضافه وزن و چاقی و خانم های دچار تخمدان پلی کیستیک هستند، مناسب است.

میزان نیاز روزانه به کروم در مردان بین ۱۹ تا ۵۰ سال ۳۵ میکروگرم و در زنان ۲۵ میکروگرم است. این ماده در کمبود شایع نیست، اما مطالعات نشان داده‌اند که مصرف بالای مکمل کروم ممکن است عوارضی مانند افزایش قند خون، کاهش وزن غیرطبیعی، نوروپاتی محیطی، عدم تحمل گلوکز و گیجی را در بیماران با تغذیه کامل وریدی طولانی مدت کاهش دهد.

کروم پیکولینات، نوعی کروم است که جذب بهتری دارد و به همین دلیل، در مکمل ها بیشتر به کار می‌رود. این ماده در هر قرص حاوی ۲۰۰ میکروگرم کروم به فرم پیکولینات وجود دارد.

مصرف بیش از حد کروم از غذا یا مکمل ها، عوارض خاصی نشان نداده است. با این حال، بهتر است از مصرف دوزهای بالای آن در طولانی مدت خودداری شود. بنابراین، حداکثر مصرف مکمل کروم تعیین نشده است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص اولترا کروم ویتابیوتیکس بسته 60 عددی