قرص ال – آرژنین 1000 میلی گرم ویثر بسته 90 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز

    افزایش سوخت و ساز

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم ویثرقرص ال آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم ویثر با تقویت عملکرد دفاعی بدن، رشد تومورها و پیشرفت سرطان را به تاخیر می‌اندازد. همچنین برای درمان اختلال‌های کبد نظیر سیروز کبد و تجمع چربی در کبد سودمند است. همچنین با خنثی کردن آمونیاک، به سم زدایی کبد کمک می‌کند. مایع منی دارای آرژنین است. مطالعات نشان می‌دهد که ممکن است به علت کمبود آرژنین، بلوغ جنسی به تاخیر افتد. همچنین برای درمان عقیمی مردان قرص ال آرژنین مفید است. ال آرژنین ویشر در حمل و ذخیره سازی نیتروژن به صورت یک ناقل عمل می‌کند و از این طریق برای حفظ تعادل صحیح نیتروژن مفید است و در دفع نیتروژن اضافی نیز نقش دارد.

آرژینین جزئی از کلاژن است و در ساختن استخوان‌های جدید و سلول‌های لیگامنت کمک می‌‌کند، به همین دلیل برای درمان آرتریت و اختلال‌های بافت پیوندی مفید است. بافت جوشگاهی که در طول بهبودی زخم‌ها تشکیل می‌شود، از کلاژن، که سرشار از آرژینین می‌‌باشد، درست شده ‌است. هنگامی که آرژینین به مقدار کافی در بدن موجود نباشد، به تعدادی از فعالیت‌های بدن، از جمله تولید انسولین، تحمل گلوکز و سوخت و ساز لیپید کبد، آسیب می‌رسد. این اسید آمینه می‌‌تواند در بدن تولید شود، با وجود این، سرعت تولید این ماده در نوزادان به اندازه ای نیست تا نیازهای آنها را برآورده سازد.

قرص ال-آرژنین 1000 میلی گرم ویثر بسته 90 عددی یکی از محصولات پرطرفدار در دسته مکمل های غذایی برای تقویت عملکرد قلب و عروق است. این قرص حاوی ماده ای به نام آرژنین است که یک اسید آمینه مهم برای بدن است. آرژنین به عنوان یک پیش ساز برای ساخت اکسید نیتریک در بدن عمل می کند که باعث افزایش جریان خون در بدن می شود و در نتیجه برای بهبود عملکرد قلب و عروق و حفظ سلامتی عضلات بسیار مفید است. 

این محصول به صورت بسته 90 عددی عرضه می شود و برای استفاده در صورت نیاز به مشاوره پزشکی پیشنهاد می شود. قبل از مصرف هرگونه مکمل غذایی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آن برای شما مناسب است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص ال - آرژنین 1000 میلی گرم ویثر بسته 90 عددی