قرص ال آرژنین فول استار- 1000 میلی گرم بسته 30 عددی

  • مناسب مصرف

    کودکان، آقایان و خانم‌ها

    کودکان، آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاقرص آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم فول استار، به عنوان یک مکمل کارآمد، سبب افزایش فرایند سوزاندن چربی و ساخت عضله در بدن ورزشکاران می‌شود. مصرف ال آرژنین، جریان خون را به عضلات بهبود می‌بخشد و توان استقامت و قدرت ورزشکاران را افزایش می‌دهد. با این اقدام، خستگی عضلانی و اعصابی کاهش می‌یابد و عملکرد فرد بهبود می‌یابد. همچنین، قرص L Arginine می‌تواند قوای جنسی را افزایش داده و به تقویت سیستم ایمنی بپردازد. ارژنین، بر روی سیستم عروق و قلب تاثیرگذار است و در نتیجه سلامت قلب را بهبود می‌بخشد.

برای بسیاری از پروسه های مربوط به فیزیولوژی عضلات، نقش ال آرژنین بسیار مهم است. این پروسه های شامل پاکسازی و دفع سموم، تقویت سیستم ایمنی برای مبارزه با بیماری ها و حمایت از کلسترول خوب و تنظیم متابولیسم چربی می‌شوند. آرژنین در آجیل و دانه های روغنی به صورت طبیعی وجود دارد، اما در صورت عدم مصرف کافی می‌توان از مکمل‌ها استفاده نمود. افراد ورزشکار، مسن، کودکان کمتر از ۷ سال و اشخاصی که قصد کاهش وزن دارند، می‌توانند از مکمل‌های این ماده استفاده کنند.

/ ویژگی های قرص آرژنین ۱۰۰۰ میلی گرم فول استار:

تحریک ترشح هورمون رشد

– تقویت سیستم ایمنی بدن

– کمک به عضله سازی

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص آرژنین 1000 میلی گرم فول استار چربی سوزی را افزایش داده و جهت برگشت به حالت اولیه و ساخت عضله بسیار کارآمد است. با مصرف ال آرژنین جریان خون به عضلات بهبود یافته و توان استقامتی و قدرت ورزشکاران بیشتر می‌شود. به این ترتیب از خستگی عصبی عضلانی جلوگیری شده و عملکرد افراد بهبود چشمگیری خواهد داشت. همچنین قرص L Arginine می‌تواند قوا را افزایش داده و به تقویت سیستم ایمنی بپردازد. مطالعات نیز نشان داده که ارژنین بر روی سیستم قلب و عروق تاثیر گذاشته و در نتیجه بهبود سلامت قلب را ...بیشتر
قرص ال آرژنین فول استار- 1000 میلی گرم بسته 30 عددی