قرص آمینو وی ویثر نوتریشن بسته 150 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

قرص آمینو وی ویثرقرص آمینو وی ویثر ترکیبی از اسیدهای آمینه ضروری و اسیدهای آمینه شاخه دار (BCAA) است. این ترکیب به سرعت تامین مجدد پروتئین‌هایی که در زمان ورزش تحلیل رفته‌اند، کمک می‌کند و موجب بازسازی بافت‌های عضلانی می‌شود. اسیدهای آمینه عناصر اولیه پروتئین هستند که در ترمیم سلول‌های بدن، ترمیم و بازسازی عضلات و استخوان‌ها و کنترل بسیاری از فرایندهای مهم بدن مربوط به سوخت و ساز نقش بسیار کلیدی ایفا می‌نمایند.

حال مکمل Amino Whey ویسر با دارا بودن این ترکیبات، منبع بسیار مهمی جهت تامین انرژی بدن، تامین پروتئین و افزایش سنتز بافت‌های عضلانی به شمار می‌آید. این سری مکمل‌ها به نوعی کار چربی سوزی را نیز برای بدن انجام می‌دهند. چرا که حاوی سطح بالایی از محرک‌ها درون خود هستند. مطابق یک تحقیق بر روی زنان یائسه در سال ۲۰۰۷ این طور ثابت شد که مصرف قرص آمینو طی یک دوره سه ماهه از رشد توده چربی شکم جلوگیری می‌نماید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
مصرف مکمل آمینو وی برای افرادی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و ورزشکار هستند می‌تواند خیلی مفید باشد. پروتئین در حقیقت یکی از فاکتورهای اصلی برای رشد محسوب می‌شود، به‌طوری که بدون آن حتی امکان زندگی نیز وجود نخواهد داشت. حال آمینواسیدها مونومرهای تشکیل‌دهنده پروتئین هستند و تمامی آمینواسیدها در سه دسته ضروری، نیمه ضروری و غیر ضروری تقسیم می‌شوند. مکمل‌های بر پایه آمینو در واقع حاوی دسته اول یعنی آمینواسیدهای ضروری است که به رشد بدن به خصوص ساخت عضله کمک می‌کند. با مصرف ...بیشتر
قرص آمینو وی ویثر نوتریشن بسته 150 عددی