قرص آمینو سایتک نوتریشن بسته 500 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان

    آقایان

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص آمینو سایتک نوتریشنقرص آمینو سایتک نوتریشن یک مکمل غذایی است که حاوی مجموعه‌ای از اسیدهای آمینه است که برای حفظ و تقویت عضلات بدن و افزایش قدرت و استقامت بدن کاربرد دارد. این مکمل غذایی شامل ۹ اسید آمینه ضروری و ۳ اسید آمینه نیمه ضروری است که برای ساختن پروتئین‌های بدنی لازم هستند.

اسیدهای آمینه در ساخت پروتئین‌های بدنی نقش دارند و در حفظ سلامت و تقویت عضلات بدن نیز مؤثر هستند. همچنین، مصرف قرص آمینو سایتک نوتریشن می‌تواند به افزایش قدرت و استقامت بدن، حفظ سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از آسیب‌های عضلانی کمک کند.

نحوه مصرف قرص آمینو سایتک نوتریشن به شرح زیر است:

برای حفظ و تقویت عضلات بدن: هر روز ۵ تا ۱۰ قرص قبل و بعد از تمرینات ورزشی مصرف کنید.

برای افزایش قدرت و استقامت بدن: هر روز ۵ تا ۱۰ قرص قبل از تمرینات ورزشی مصرف کنید.

برای حفظ سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از آسیب‌های عضلانی: هر روز ۵ تا ۱۰ قرص در طول روز مصرف کنید.

باید توجه داشت که مصرف هرگونه مکمل غذایی باید با مشورت پزشک یا تغذیه‌شناس صورت گیرد و به عنوان جایگزین یک رژیم غذایی سالم و متنوع نباید استفاده شود.

قرص آمینو سایتک نوتریشن با توجه به حاوی مجموعه‌ای از اسیدهای آمینه، می‌تواند به حفظ و تقویت عضلات بدن، افزایش قدرت و استقامت بدن، حفظ سلامت استخوان‌ها و پیشگیری از آسیب‌های عضلانی کمک کند. با این حال، برای مصرف هرگونه مکمل غذایی، بهتر است با پزشک یا تغذیه‌شناس خود مشورت کنید. همچنین، باید توجه داشت که مصرف مکمل‌های غذایی به تنهایی بهبودی و درمان بیماری‌ها را نمی‌تواند تضمین کند و باید به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم و فعالیت ورزشی منظم مصرف شود.آیا مصرف این مکمل برای کسانی که ورزش نمی‌کنند مناسب است؟

مصرف قرص آمینو سایتک نوتریشن برای افرادی که ورزش نمی‌کنند، به عنوان یک مکمل غذایی ضروری نیست و ممکن است نیازی به مصرف آن نداشته باشند. اما در صورتی که این افراد تمایل داشته باشند که عضلات خود را تقویت کنند، می‌توانند با مشورت پزشک یا تغذیه‌شناس، از این مکمل غذایی استفاده کنند.

همچنین، برای افرادی که به دلیل شرایط خاصی نمی‌توانند برای ورزش به صورت منظم و با شدت بالا بپردازند، مصرف مکمل‌های غذایی، از جمله قرص آمینو سایتک نوتریشن، ممکن است به عنوان یک راهکار موثر برای حفظ و تقویت عضلات بدن مورد استفاده قرار گیرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص آمینو سایتک نوتریشن بسته 500 عددی