فلوئید ضد آفتاب رنگی لانسون SPF50 مدل مالتی اکشن محافظ UVA ،UVB مناسب پوست‌های چرب حجم 40 میلی‌لیتر

  • تنالیته رنگ

    متوسط

    متوسط

  • ویژگی ظاهری

    رنگی

    رنگی

  • SPF

    50

    50

  • سازگار با پوست‌‌های

    چرب

    چرب

  • ویژگی‌های ضدآفتاب

    محافظت کننده در برابر اشعه UVA، محافظت کننده در برابر اشعه UVB

    محافظت کننده در برابر اشعه UVA، محافظت کننده در برابر اشعه UVB

  • مناسب برای

    بانوان

    بانوان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم ضدآفتاب رنگی لانسون مدل مالتی اکشن مناسب پوست های چرب و مختلط حجم 40 میلی لیترکرم ضدآفتاب رنگی لانسون مدل مالتی اکشن یک کرم ضدآفتاب با SPF 50 است که برای پوست های چرب و مختلط مناسب است. این کرم ضدآفتاب دارای فیلترهای شیمیایی است که به دلیل خاصیت ضدآب بودن آن، برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و شنا مناسب است.

این کرم ضدآفتاب حاوی عصاره قاصدک است که مانع از تولید چربی پوست می‌شود و باعث کاهش درخشش چربی در پوست می‌شود. همچنین، این کرم حاوی مواد مرطوب کننده مانند گلیسرین است که به پوست کمک می‌کند رطوبت لازم را حفظ کند و از خشکی جلوگیری کند.

کرم ضدآفتاب رنگی لانسون مدل مالتی اکشن به دلیل داشتن رنگ طبیعی، برای پوست‌هایی که به یک کرم ضدآفتاب بدون رنگ نیاز دارند، مناسب نیست. اما برای پوست هایی که به دنبال یک کرم ضدآفتاب با رنگ طبیعی هستند و از روشن شدن پوست در اثر استفاده از کرم ضدآفتاب بدون رنگ می‌ترسند، گزینه خوبی است.

به همین دلیل این کرم ضدآفتاب، برای استفاده زیر آرایش نیز مناسب است. با این حال، در هنگام استفاده از این کرم ضدآفتاب، بهتر است هر ۲-۳ ساعت یک بار مجدداً کرم را بمالید تا اثر حفاظتی آن حفظ شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کرم ضد آفتاب لانسون با پوشش کرم پودر، نیاز پوست به ضدآفتاب و کرم پودر را همزمان برطرف می کند . بااین تفاوت که این کرم فقط یک محصول آرایشی نبوده و با استفاده از مواد ضد چروک و تنظیم کننده چربی ، چین و چروک های سطحی و عمیق پوست را از بین برده و از ایجاد جوش جلوگیری میکند . این محصول ، پوشش و ماندگاری بالایی داشته و حداقل به مدت 8 ساعت بدون کوچکترین تغییر ظاهری روی پوست باقی می ماند. نکته بارز دیگر این محصول تکنولوژی ساخت کرم (Oil in water) می باشد که ساختار بسیار سبک و اکسیژن ر ...بیشتر
فلوئید ضد آفتاب رنگی لانسون SPF50 مدل مالتی اکشن محافظ UVA ،UVB مناسب پوست‌های چرب حجم 40 میلی‌لیتر