فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80

  • منبع انرژی

    برق و باتری

    برق و باتری

  • قابلیت‌ها

    گزارش‌گیری

    گزارش‌گیری

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80فشار خون بالا یک مشکل گسترده است که اغلب علائم مشخصی ندارد، اما می‌تواند برای سلامتی فرد خطرناک باشد. فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80، با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود، به عنوان یک محافظ هوشیار سلامتی شما، در برابر این دشمن خاموش ظاهر می‌شود.

یکی از ویژگی‌های مهم دستگاه فشارسنج فوکسی U80 سادگی در استفاده و قابلیت اندازه‌گیری دقیق است. کاربران دیگر نگران نگرانی‌های معمول مربوط به اندازه گیری فشار خون نخواهند بود، زیرا این دستگاه تجربه‌ای مطمئن و قابل اعتماد را ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از ویژگی‌های پیشرفته فشارسنج دیجیتال فوکسی U80، افراد می توانند با سهولت به وضعیت دقیقی از شرایط سلامتی خود دست یابند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فشارسنج فوکسی مدل U80C یک دستگاه متمایز و بهینه برای اندازه گیری فشار خون می باشد. تاییدیه FDA امریکا, CE اروپا و ISO13485 مدیریت کیفیت جهانی تجهیزات پزشکی از دیگر مزیت های این دستگاه به شمار می رود. متعلقات دستگاه شامل کیف ضد ضربه, باتری, کابل USB C برای استفاده بدون باتری و دفترچه راهتمای فارسی می باشد. استفاده دو کاربره, هر کدام با 99 حافظه اندازه گیری, هشدار اریتمی, ضربان قلب, خاموشی خودکار, تنظیمات تاریخ/ساعت و محاسبه میانگین 3 اندازه گیری آخر از جمله امکانات جانبی دیگر ...بیشتر
فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80