شربت رویال ژلی کیندر -200 میلی لیتر

  • شکل محصول

    شربت

    شربت

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

شربت رویال ژلی کیندر -200 میلی لیترشربت رویال ژلی کیندر -200 میلی لیتر به دلیل دارا بودن اسید چرب غیر اشباع (HAD10)، دارای خاصیت ضد باکتری است.

تحقیقات نشان داده است که خاصیت آنتی بیوتیکی چهارم ژل رویال با پنی سیلین برابر است، با این تفاوت که هیچ عوارض جانبی ندارد. در ژل رویال، پروتئین قوی میکروب کشی به نام ریالیسین وجود دارد که اثر قوی بر باکتری های گرم مثبت دارد. هنگامی که سیستم ایمنی بدن به درستی عمل نمی‌کند، ممکن است به بیماری های مختلف مستعد شود.

با مصرف ژل رویال و بهره گیری از ترکیب منحصر به فرد آن که باعث تقویت و افزایش ایمنی بدن می‌شود، می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. ژل رویال توانایی دفاعی بسیار عالی در فعالیت‌های ضد ویروسی را فعال می کند و به همین دلیل در زمان بیماری‌های همه گیر، پیشگیری و درمان آنفلوآنزا توصیه می شود.

ژل رویال (Royal jelly)، ترکیبی است که در شربت رویال ژلی فیشر کیندر استفاده می شود. این ترکیب به وسیله زنبور عسل تولید می شود و به عنوان غنی‌ترین ماده مغذی بیولوژیک شناخته شده است. استفاده طبی از آن در کشورهای پیشرفته جهان بر اساس مطالعات دانشمندان در دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی معتبر، رایج است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شربت رویال ژلی کیندر -200 میلی لیتر