شربت آهن نانولیپوزومال لیپیفر کیمیا کالای رازی – 120 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاشربت آهن نانو لیپوزومال لیپیفر، با تأمین آهن مورد نیاز بدن و جلوگیری از کم خونی ناشی از فقر آهن، به تامین ویتامین B12 مورد نیاز بدن و ساخت گلبول های قرمز خون می‌پردازد. شربت آهن کودکان لیپیفر لیپوزومال، یک مکمل قوی برای جبران کمبود آهن و درمان کم خونی کودکان 2 تا 12 ساله است. مواد موثر شربت آهن لیپوزومال 20 میلی‌گرم آهن المنتال به صورت نانو لیپوزومال، ویتامین B12، اسید فولیک با طعم جذاب برای کودکان است. 

آهن یکی از اساسی‌ترین عناصر مورد نیاز بدن ما به‌شمار می‌رود و اگر بدن دچار کمبود آهن شود، مشکلاتی پدید می‌آیند که یکی از آن‌ها کم خونی ناشی از فقر آهن است. بدن همه‌ی ما برای ساخت هموگلوبین به آهن نیاز دارد. هموگلوبین نام یک پروتئین در سلول‌های خونی است که آن‌ها را قادر می‌سازد اکسیژن را به نقاط مختلف بدن حمل کنند. اگر بدن ما هموگلوبین کافی نداشته باشد، ماهیچه‌ها و بافت‌ها اکسیزن کافی در اختیار ندارند و نمی‌توانند به‌طور مؤثر کار کنند. این مسئله به یک بیماری شناخته شده به‌نام «کم خونی» منجر خواهد شد. انواع مختلفی از کم خونی وجود دارد؛ اما کم‌ خونی ناشی از کمبود آهن، رایج‌ترین نوع کم خونی در جهان است. (جهت مطالعه در رابطه با نشانه‌ها و علائم کمبود آهن در بدن کلیک کنید)

کاهش سطح آهن در بدن دلایل مختلفی دارد؛ اما رایج‌ترین آن‌ها عبارتند از:

مصرف ناکافی آهن به دلیل استفاده از رژیم‌های غذایی نامناسبی که نمی‌توانند نیازهای روزانه غذایی بدن را تأمین کنند یا منابع محدودی از آهن و سایر مواد معدنی دارند.

– بیماری التهابی روده

– نیاز بیشتر بدن به آهن در طول دوران بارداری

– از دست دادن خون به دلیل خون‌ریزی‌های داخلی طولانی مدت

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
شربت آهن نانولیپوزومال لیپیفر کیمیا کالای رازی به درمان کم خونی در کودکان کمک می نماید و به دلیل داشتن ساختار نانولیپوزومال خود در مقایسه با سایر شربت های آهن معمولی جذب بالاتری دارد، فاقد عوارض گوارشی می باشد و همچنین دندان ها را سیاه نمی کند.
شربت آهن نانولیپوزومال لیپیفر کیمیا کالای رازی - 120 میلی لیتر