سوپراکل دی نیچرز انلی بسته 30 عددی

  • شکل محصول

    قرص

    قرص

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی سوپراکل دی نیچرز انلیسوپراکل دی نیچرز انلی یک مکمل غذایی است که حاوی کلسیم به فرم سیترات، ویتامین D3، زینک و منیزیم میباشد. این محصول با تقویت استخوان‌ها و دندان‌ها، به حفظ سلامت اسکلتی بدن کمک می‌کند. همچنین، این محصول با افزایش تراکم استخوان، به پیشگیری و درمان پوکی استخوان کمک می کند.
 کلسیم یک ماده معدنی ضروری برای رشد و نگه‌داری استخوان‌ها و دندانها است. کلسیم به فرم سیترات، یک نوع کلسیم قابل حل در آب است که جذب آن در بدن بهتر از کلسیم کربنات است. کلسیم سیترات برای افرادی که مشکلات گوارشی یا کلیوی دارند، مناسب تر استویتامین D3 یک ویتامین فتوسنتزی است که با نور خورشید تولید می شود. ویتامین D3 باعث افزایش جذب کلسیم از روده و کاهش دفع کلسیم از کلیه می شود. ویتامین D3 همچنین نقش مهمی در تنظیم سطح کلسیم و فسفر در خون و حفظ تعادل اسید- باز دارد.
 زینک یک ریزمغذی ضروری برای سلامت استخوان‌ها است. زینک به عنوان یک کوفاکتور برای بسیاری از آنزیم‌های مرتبط با ساختار و عملکرد استخوان‌ها و بافت‌های پیوندی است. زینک همچنین به تولید هورمون رشد و هورمون تیروئید کمک می‌کند.
 منیزیم یک ریزمغذی ضروری برای فعالیت عصبی و عضلانی است. منیزیم به همراه کلسیم و فسفر برای شکل‌گیری و ذخیره سازی مواد معدنی در استخوان ها و دندان ها لازم است. منیزیم همچنین به تنظیم سطح کلسیم و پتاسیم در سلولها کمک می کند.
 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
سوپراکل دی نیچرز انلی بسته 30 عددی