سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • ترکیبات

    بدون چربی

    بدون چربی

  • سازگار با پوست‌های

    انواع پوست

    انواع پوست

  • ویژگی‌ها

    ضد چروک، سفت کننده، روزانه، آنتی اکسیدان، آبرسان

    ضد چروک، سفت کننده، روزانه، آنتی اکسیدان، آبرسان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیترامروزه نگرانی‌ها در مورد سلامت و زیبایی پوست افزایش پیدا کرده است و سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی‌لیتر نقش حیاتی در این زمینه ایفا می‌کنند. سرم پوست ویتالیر حاوی هیالورونیک، یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی از پوست است. این سرم با ترکیب موثر اسید هیالورونیک، به عنوان یک ماده مرطوب‌کننده قدرتمند شناخته می‌شود که قادر است رطوبت را در عمق پوست حفظ کرده و باعث افزایش ارتجاعیت و شادابی پوست گردد.

اسید هیالورونیک به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود در نگهداری آب و بهبود ظاهر پوست، دلیل اصلی خرید این سرم میان افراد مختلف محسوب می‌شود. این ماده به طور طبیعی در پوست موجود بوده و نقش مهمی در حفظ سلامت و جوانی پوست ایفا می‌کند. اما با افزایش سن و عوامل محیطی، میزان آن در پوست کاهش یافته و استفاده از محصولاتی مانند این سرم می‌تواند این کمبود را جبران نماید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ترکیب اصلی این سرم، هیالورونیک اسید است که با آبرسانی و رطوبت رسانی به پوست باعث نرم و شاداب شدن آن می شود. هیالورونیک اسید استفاده شده در این سرم ریز مولکول با وزن مولکولی پایین بوده که باعث نفوذ آن به تمام لایه های پوست شده است. هیالورونیک اسید قابلیت ذخیره آب تا 1000 برابر وزن خود را دارد. همچنین ویتامین B5 در این سرم به افزایش جدب و آبرسانی بیشتر کمک می کند. بافت این سرم بسیار سبک و فاقد چربی است و زود جذب شده و باعث ایجاد جوش نمی شود. همچنین به ترمیم و بازسازی پوست ک ...بیشتر
سرم پوست ویتالیر مدل هیالورونیک حجم 30 میلی لیتر