ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 393

  • نوع اصلاح موی صورت

    فویلی

    فویلی

  • تجهیزات همراه

    برس تمیزکننده

    برس تمیزکننده

  • تکنولوژی اصلاح

    برش مستقیم

    برش مستقیم

  • قابلیت‌ها

    ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)

    ضد آب (قابلیت استفاده زیر دوش)

  • منبع انرژی

    باتری قابل شارژ

    باتری قابل شارژ

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 393ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی آر مدل 393، محصولی چند کاره برای اصلاح موی صورت و بدن آقایان است. این ست شامل یک ماشین اصلاح موی سر و صورت، یک بادی تریمر و چندین شانه اصلاح با سایزهای مختلف است.

 

ماشین اصلاح موی سر و صورت این ست، دارای تیغه‌های استیل ضد زنگ است که به راحتی موهای زائد را کوتاه می‌کنند. همچنین، این ماشین اصلاح ضد آب بوده و می‌توان از آن در حمام نیز استفاده کرد.

 

بادی تریمر این ست نیز برای اصلاح موهای زائد بدن طراحی شده است. این تریمر دارای تیغه‌های پهن و قابل شستشو است که به راحتی موهای زائد را در نواحی مختلف بدن مانند زیر بغل، کشاله ران و سینه کوتاه می‌کنند.

 

ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی آر مدل 393، با طراحی ارگونومیک و وزن کم، استفاده‌ای آسان و راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 393، با بهره گیری از تکنولوژی اصلاح برش مستقیم، تجربه ای دقیق و راحت را برای کاربران فراهم می آورد. تیغه های استیل ضد زنگ این دستگاه، دوام و برشی نرم و بی نقص را تضمین میکنند، در حالی که برای انواع پوست ها مناسب و ایمن هستند. با باتری قابل شارژ و قدرتمند، این ست اصلاح به شما امکان میدهد تا با یک بار شارژ کامل در مدت 1.5 ساعت، از 90 دقیقه استفاده مداوم برخوردار شوید. این ویژگی، برای کسانی که به دنبال راه حلی سریع و کارآمد برای اصلا ...بیشتر
ست ماشین اصلاح موی صورت و بدن وی جی ار مدل 393