ساپورت عینک رینویار مدل 103M

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

عینک داشتن یا عینک نداشتن مسئله این است!
یکی از سوالات متداول قبل از عمل بینی برای افرادی که ضعف بینایی دارند و یا مجبور به استفاده از عینک آفتابی هستند این است که بعد از عمل بینی می‌توانند از عینک استفاده کنند یا خیر و یا راهکار چیست؟

برای این افراد اولین راهکار این است که ابتدا چشم خود را عمل کنند که دیگر نیاز به عینک نداشته باشند و پس از طی دوره نقاهت برای عمل بینی اقدام نمایند، اما ایراد این راهکار چیست؟ اولین ایراد هزینه بالای عمل چشم است ، دومین ایراد به تاخیر افتادن عمل بینی است که باید به مدت 4 تا 6 ماه صبر کنند و سپس برای عمل بینی اقدام کنند. دومین راهکار استفاده از لنزهای تماسی است، این راهکار هم ایراداتی از جمله امکان عفونت چشم، عدم امکان استفاده از لنز به مدت طولانی و مشکلات و محدودیت‌هایی که لنزهای تماسی دارند. البته با این راهکار همچنان مشکل عینک آفتابی به قوت خود باقی است و افرادی که چشمان حساس به نور دارند همچنان مجبور به استفاده از عینک آفتابی هستند. راهکار سوم استفاده از نگهدارنده عینک رینویار است ،  با این محصول دیگر نه نیاز به عمل های پر هزینه چشم دارید و نه ریسک استفاده از لنز های تماسی، با این محصول می‌توانید از عینک طبی و آفتابی خود به راحتی استفاده کنید بدون اینکه اثری رو بینی ایجاد شود، نگه دارنده عینک رینویار با قرار گرفتن بر روی پیشانی از بینی شما در مقابل وزن عینک محافظت می‌کند. نگهدارنده عینک رینویار با استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار استحکام و راحتی دارای وزن بسیار کمی ( 12 گرم ) است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
عینک یکی از وسایل مهمی است که بسیاری آن را یک اکسسوری جذاب برای شیک شدن استایل خود می‌دانند؛ اما این مسئله تا حدود زیادی در مورد عینک‌های آفتابی صحه پیدا می‌کند. میزان علاقه و استفاده در مورد عینک‌های طبی تا حدود زیادی متفاوت است و بیشتر افرادی که چشمان ضعیفی دارند از استفاده کردند عینک طبی فراری هستند. زیرا معتقدند که استفاده از این دسته عینک‌ها سبب بد فرم شدن بینی و گود افتادن زیر چشمشان می‌شود. ساپورت عینک رینویار مدل 103M یک پیشنهاد بسیار عالی برای این دسته افراد فراری از ...بیشتر
ساپورت عینک رینویار مدل 103M