روغن مو، صورت و بدن گلدن راگان مدل آووکادو حجم 100 میلی لیتر

  • ترکیبات

    دارای روغن

    دارای روغن

  • سازگار با پوست‌های

    انواع پوست

    انواع پوست

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی میوه و روغن آووکادوآووکادو میوه‌ای است که قدمت آن به چند هزار سال قبل بازمی‌گردد. این میوه اولین بار در جنوب قاره آمریکا کشف شد. درخت آووکادو پس از گذشت حدودا سه سال از کاشت آن، به مرحله میوه دادن می‌رسد. این گیاه انواع مختلفی دارد و بیشتر در کشورهای قاره آمریکا کشت می‌شود. وجود مواد مغذی بسیار در این میوه موجب محبوبیت آن شده است. میوه آووکادو گوشتی شکل است و بافت بسیار نرمی دارد. این میوه روغنی و پر ویتامین برای مناطق گرمسیر است به همین دلیل در کشور ما رشد خوبی ندارد. در آووکادو بیش از ۲۰ نوع ویتامین وجود دارد که برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از دیگر مواد تشکیل‌دهنده این میوه می‌توان به پتاسیم، انواع مواد معدنی، اسید فولیک و… اشاره کرد.
هر ۱۰۰ گرم از میوه آووکادو حدود ۱۶۰ کیلو کالری انرژی دارد و حاوی مقدار بسیار زیادی از کربوهیدرات، قند، فیبر، چربی، فسفر، منیزیم، پتاسیم، آهن، کلسیم، آنتی اکسیدان، اولئیک اسید، ویتامین‌های B6، B5، B2 می‌باشد. یکی از فراورده‌های میوه آووکادو، روغن آووکادو است که از دانه یا هسته این میوه به دست می‌آید و به اندازه میوه آووکادو مفید و پرخاصیت است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
روغن آووکادو یک فرآورده از میوه آووکادو است و یکی از سالم‌ترین انواع روغن‌های گیاهی است. روغن آووکادو غنی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین E، ویتامین A، اسید اولئیک و اسیدهای چرب ضروری می‌باشد و به همین دلیل دارای خواص زیادی برای سلامتی است. اگر به دنبال یک روغن آووکادو اصل و باکیفیت هستید، روغن آووکادو راگان طلایی یک انتخاب عالی برای شماست. این روغن هم برای صورت و بدن و هم برای مو مفید است. از میان فواید بی‌شمار روغن آووکادو، خواص آن برای پوست و مو بسیار مهم و مورد توجه است. ر ...بیشتر
روغن مو، صورت و بدن گلدن راگان مدل آووکادو حجم 100 میلی لیتر