دستگاه جوانساز پوست  مدل High Frequency JHM-08A

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

هیدرودرمی پرتابل چیست ؟درمان صورت با استفاده از دستگاه هیدرودرمی نوعی مراقبت پوستی است که توسط متخصصان برای کمک به درمان و پیشگیری از آکنه مقاوم، کوچک کردن منافذ بزرگ، کاهش ظهور خطوط ریز و چروک، رفع پف چشم، کم رنگ کردن تیرگی دور چشم، جوان سازی پوست سر و تغذیه فولیکول های مو برای رشد موهای سالم تر استفاده می شود.

استفاده از هیدرودرمی که به عنوان یک درمان جوان سازی بی نظیر و ضروری در صنعت مراقبت از پوست در نظر گرفته می شود، بازسازی سلولی را تحریک کرده و از طریق گرم کردن ملایم بافت پوست نفوذپذیری محصولات مراقبت از پوست را بهبود می‌دهد.

نشان داده شده است که ایمنی، نوسان ملایم و قدرت اکسیژن رسانی حاصل از جریان الکتریکی فرکانس بالا هیدرودرمی جریان خون را بهبود می بخشد، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهد، به دفع سموم و باکتری های مسبب آکنه کمک می کند، تخلیه لنفاوی را بهبود می دهد، به جدا شدن سلولهای مرده پوست کمک می کند و جذب محصولات مراقبت از پوست را بهبود می بخشد.

اثر عمده جریان فرکانس بالا حرارتی (تولید گرما) می باشد و بوسیله نرخ بالای نوسان توصیف می گردد.

به دلیل نرخ سریع نوسان، امواج فرکانس بالا باعث انقباضات عضلانی نمی شوند- بلکه بر روی حالت پذیری پوست اثر می گذارند.

دستگاه ها و ابزارهای درمان صورت با هیدرودرمی (بطور سنتی به عنوان “اشعه های بنفش” مورد اشاره قرار می‌گیرند) از لحاظ طراحی و ظاهر متفاوت هستند با این حال اصول زیربنایی، تکنولوژی و دستورالعمل های عملیاتی آنها تقریبا مشابه است.

اکثر دستگاه های فرکانس بالا مورد استفاده در اسپاها، سالن ها و مطب های پزشکی با فرکانس +2500,000- 100,000 هرتز (تعداد سیکل ها در هر ثانیه) کار می کنند. مدل های کوچکتر این تکنولوژی ممکن است توسط متخصصان و کاربران خانگی خریداری شود که دارای تجربه استفاده از دستگاه های هیدرودرمی می باشند.

ماشین درمان صورت با هیدرودرمی  JHM-08A ، یک دستگاه قابل حمل و بهترین محصول حرفه ای در این رده می باشد که در یک نوسان جریان الکتریکی با فرکانس 250,000 هرتز (تعداد سیکل ها در هر ثانیه) کار می‌کند و به اندازه کافی کوچک می باشد که در منزل یا یک اتاق با فضای محدود استفاده شود.

دستگاه پرتابل فرکانسی آمازون درمان صورت با هیدرودرمی JHM-08A و دستگاه درمان صورت با هیدرودرمی نمونه هایی از ابزارهای دارای فرکانس پایین تر هستند که با نوسان جریان تا 100,000 هرتز کار می کنند و برای کسانی طراحی شده اند که به تازگی درمان با فرکانس بالا را شروع کرده اند.

این ابزارها برای افرادی که بطور مداوم سفر می کنند ایده آل هستند، وزن کمی دارند و کار با آنها آسان است.

این دستگاه های قابل حمل امکان استفاده در منزل را فراهم می کنند و اگر در بین زمان هایی که به اسپا مراجعه می کنید یا به عنوان بخشی از یک برنامه عادی و منظم مراقبت از پوست استفاده شوند می توانند بسیار موثر باشند.

* دستورالعمل های درمانی مهم: محدودسازی استفاده از این دستگاه به روزی یکبار به عنوان یک تعداد دفعات درمانی بی خطر توصیه می شود زیرا اجازه می دهد پوست یک روند مناسب را طی کند و از مزایای محرک فرکانس بالا بهره مند شود.

افزایش دفعات استفاده همراه با مزایای افزایشی نیست. متخصصان اسپا و سالن های آرایشی باید مطمئن شوند که دستگاه فرکانس بالا قابل حمل حداقل بمدت 30-20 دقیقه در بین درمان دو مشتری خاموش شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دستگاه هیدرودرمی پرتابل JHM-08A یکی از بهترین و قوی ترین دستگاهای هیدرودرمی پرتابل موجود در بازار می باشد که این دستگاه با قدرت فوق العاده خود زیبایی و جوانی دوچندان رابه شما هدیه می دهد .
دستگاه جوانساز پوست  مدل High Frequency JHM-08A