دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل 4Pro

  • امکانات ابزار

    حسگر گردوغبار

    حسگر گردوغبار

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

دستگاه تصفیه هوا هوشمند شیائومی Smart Air Purifier 4 Proدستگاه تصفیه هوای هوشمند شیائومی 4 پرو طراحی مینیمال و مدرنی دارد و به لطف سیستم فیلتر مخصوص شیائومی و عملکرد 360 درجه، هوای محیط را در زمانی کوتاه تصفیه می‌کند. نمایشگر، وای‌فای داخلی، اتصال به اپلیکیشن، عمر مفید 12 ماهه فیلتر و تنظیم سرعت خودکار تصفیه هوا از ویژگی‌های مثبت دستگاه است. 

شیائومی در جدیدترین دستگاه تصفیه کننده هوای خود از طراحی مینیمال و فرم فاکتور مکعب مستطیلی آشنا استفاده کرده است. این دستگاه که با عنوان Smart Air Purifier 4 Pro به بازار عرضه شده است از رنگ سفید بهره می‌برد که در قسمت جلویی دریچه ورودی هوا به همراه نمایشگر دایره‌ای کوچک، ظاهری جذاب و مدرن به محصول داده است.

بدنه دستگاه از پلاستیک ABS ساخته شده است که به مرور زمان تغییر رنگ نمی‌دهد و در برابر ضربه و خراش مقاومت رضایت بخشی دارد. ابعاد محصول 275 در 275 در 680 میلی‌متر و وزن آن معادل 6.8 کیلوگرم است. فرم فاکتور مناسب دستگاه باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را کنار میز تلویزیون پشت مبل‌ها و بر روی سطوح مختلف مانند کانتر آشپزخانه قرار داد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دستگاه تصفیه هوای شیائومی 4Pro که بسیار کابردی برای شهرهای پر جمعیت و الوده است یکی از قدرتمند ترین تصفیه هوای حال حاظر در بازار میباشد که بعد از عرضه موفق مدل پرو به بازار عرضه شد و نسبت به مدل قدیمی موتور بهبود داشته و سنسور تشخیص ذرات معلق pm10 و افزایش عمر فیلتر به 6-12 ماه و استفاده از لامپ UV در دستگاه به روز تر شده است. از ویژگی های این کالا میشود به انتشار رایحه خوش، از بین بردن باکتری و خاصیت زد ویروس آن میشود اشاره داشت،طبق ادعای شیائومی بازده این محصول 183 درصد ...بیشتر
دستگاه تصفیه کننده هوا شیائومی مدل 4Pro