دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF – SF4050

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

نگاهی کلیبا توجه به شرایط حال حاضر دنیا و کشور ما ، گسترش انواع بیماری ها و ویروس ها عملکرد سیستم ایمنی بدن و مقاومت بدن در برابر بیماری ها بیش از گذشته دارای اهمیت است .ذکر این نکته ضروری است که علائم حیاتی در انسان بر اساس عملکرد صحیح دستگاه های مختلف بدن برنامه‌ریزی شده است . دستگاه گوارشی و کیفیت آب آشامیدنی و ارتباط تنگاتنگ آن با سیستم دفاعی بدن نقش تعیین‌کننده در حفظ سلامتی دارد . نوشیدن آب کافی در طول روز می‌‍تواند تاثیر بسیار مثبتی روی سلامتتان داشته باشد.

جدا از اهمیت نوشیدن آب، کیفیت آب هم از اهمیت بسیاری برخوردار است. شاید تصور کنید که نوشیدن آب لوله‌کشی آسیبی به بدنتان وارد نمی‌کند. با اینکه آب لوله کشی تصفیه می‌شود اما پس از تصفیه کلر بیش از حد، املاح درون لوله به آب اضافه می‌شود. اگر به سلامتتان اهمیت می‌دهید، تهیه دستگاه تصفیه کننده آب از مهم‌ترین قدم‌ها برای رسیدن به سلامت بیشتر است. نصب و استفاده دستگاه تصفیه کننده آب بسیار آسان است. اگر قصد دارید خیالتان بابت سلامت آب نوشیدنی خانه‌تان راحت باشد باید دستگاه تصفیه آب تهیه کنید. آب لوله‌کشی مقادیر زیادی کلر و املاح اضافی دارد. این املاح و رسوبات هنگامی که آب از لوله‌ها عبور می‌کند به آب افزوده می‌شود. این املاح و کلر می‌تواند به سلامتتان آسیب‌های بسیاری وارد کند. استفاده از دستگاه تصفیه استاندارد می‌تواند بهترین راه‌حل برای تصفیه آبتان باشد. این دستگاه‌ها را از نظر تعداد فیلتر یا همان مرحله تقسیم می‌کنند.

معمولاً مدل‌های استاندارد 6 مرحله‌ای به بالا هستند. اگر قصد دارید دستگاهی کامل تهیه کنید دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF-SF4050یکی از گزینه‌هایتان است. این مدل یک دستگاه 10 مرحله‌ای محسوب می‌شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
دستگاه تصفیه‌آب خانگی با برند معتبر اکوآاسپرینگ مدل UF - SF4050 10 مرحله‌ای (مجهز به مکانیزم دوگانه) و دارای با‌کیفیت‌ترین و بروزترین تکنولوژی در فرایند دستگاه‌های تصفیه‌آب خانگی است. در این دستگاه از متریال و هوزینگ‌های فودگرید، فیلترهایی بر‌پایه گیاهی، مخزن آنتی‌باکتریال 16 لیتری، مگا‌بوستر پمپ قوی بافشار 125 PSI و شیر جداگانه برخوردار است. عملکرد فیلترهای این دستگاه در سه‌مرحله اول به‌این‌صورت است که تمامی املاح معلق و مضر، کلر، آفت‌کش‌ها و شوری را از آب گرفته و در‌مرحله ب ...بیشتر
دستگاه تصفیه کننده آب آکوآ اسپرینگ مدل UF - SF4050