دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد دیرما مالیژا مدل Dem_F628s 2021

  • منبع انرژی

    برق خانگی

    برق خانگی

  • قابلیت‌ها

    قابلیت کنترل رطوبت محیط

    قابلیت کنترل رطوبت محیط

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

طراحی و ساختدستگاه بخور سرد و رطوبت ساز دیرما مدل DEM-F628S ، با وزنی حدود 1.8 کیلوگرم و ابعاد 187×295 میلی متر، دارای بدنه‌ای از جنس ABS است. وزن و ابعاد مناسب این محصول ، باعث می‌‌شود تا براحتی قابل جا با جایی باشد و با استحکام بر روی سطوح صاف قرار گیرد تا هوای محیط را برای تنفس مطبوع کند. علاوه بر این طراحی بدنه رنگ سفید زیبایی و جلوه‌ای خوبی به دکوراسیون منزل یا محل کار شما می‌بخشد. بدنه‌ای این محصول از دو قسمت مجزا تشکیل نشده است. قطعات مکانیکی دستگاه و محفظه تولید بخار در قسمت پایین دستگاه نصب شده و مخزن آب در قسمت بالا قرار دارد. ظرفیت مخزن آب 5 لیتر معادل 20 بطری 250 میلی لیتری است و به واسطه نوار شیشه‌ای روی بدنه می‌توانید از میزان باقی مانده آن با خبر شوید. برای پر کردن مخزن کافی است دو بخش دستگاه را جدا کرده و از دریچه کف قسمت بالایی آب را داخل آن بریزید. همچنین مسیر خروجی بخار آب نیز بر روی دستگاه جای گرفته است.

 قسمت پایینی بدنه Deerma DEM-F628S یک نمایشگر LED و 4 دکمه لمسی را در خود جای داده که اطلاعات مفیدی راجع به خود دستگاه، دما و میزان رطوبت محیط اطراف در اختیارتان می‌گذارد. اولین دکمه ای که مد نظر است، دکمه دو کاره خاموش/ روشن و تغییر حالات کار دستگاه است. دکمه بعدی رطوبت سازی را به حالت خودکار در می‌آورد. در این حالت، دستگاه به طور مداوم و ثابت به یک میزان بخار آب تولید کرده تا مخزن خالی شود. دکمه سوم، تایمر بوده که با فشردن اش اطلاعات زمان کار رطوبت ساز شیائومی را در اختیارتان می‌گذارد. همچنین نگه داشتن این دکمه به مدت 3 ثانیه صفحه نمایشگر را خاموش می‌کند. آخرین دکمه نیز مربوط به خاموش/ روشن کردن لامپ UV دستگاه است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
عوامل محیطی همواره ارتباط مستقیمی با سلامتی انسان دارند و اگر به آنها بی توجهی کنید، سلامتی شما به خطر خواهد افتاد. بخش مهمی که شما هیچوقت آن را نمی‌بینید هواست. دستگاه‌های تصفیه هوا، آن را عاری از آلودگی‌ها می‌کنند ولی این کافی نیست. میزان رطوبت هوا یکی از مهمترین موارد است که کمتر به آن توجه می‌کنند. خشکی هوا آثار زیان باری دارد که در کوتاه مدت و بلند مدت تاثیر آن را می‌بینید. خشکی هوا می‌تواند باعث خشکی پوست، مخاط و چشم‌ها شود. در این شرایط چین و چروک‌ها در پوست صورت زود ...بیشتر
دستگاه بخور و رطوبت ساز سرد دیرما مالیژا مدل Dem_F628s 2021