اکسیدان ای بی استایل برای رنگ موهای بدون آمونیاک سری Exsis مدل 40Vol حجم 1000 میلی لیتر

  • کشور مبدا برند

    ایتالیا

    ایتالیا

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

حفظ درخشش موهابرخی از اکسیدان‌های موجود در بازار با دارا بودن مواد شیمیایی بسیار قوی موجب ضعیف شدن و شکنندگی هر چه بیشتر موها و درنتیجه ریزش آن‌ها می‌شوند؛ بنابراین برای چنین مواقعی باید حتما از محصولاتی باکیفیت و مرغوب استفاده کرد تا زیبایی و استحکام موها به‌شکلی مناسب حفظ شود. «ای بی استایل» یکی از بهترین برندها و تولید‌کنندگان محصولات مربوط به مو و زیبایی است. اکسیدان‌های سری «Exsis» نیز ازجمله تولیدات این برند هستند که روند رنگ کردن موها را ساده و سریع خواهند کرد. اگر علاقه‌مند هستید تا بیشتر درباره این محصول بدانید، ویژگی‌های مهم آن را در ادامه‌ی این بخش مطالعه کنید.

برخی از رنگ‌ها و اکسیدان‌ها با دارا بودن آمونیاک یا برخی موادشیمیایی بسیار قوی موجب کدر شدن موها و از بین رفتن شفافیت و زیبایی آن‌ها می‌شوند. اکسیدان «ای بی استایل» از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است تا بدون از بین بردن شفافیت و درخشندگی و همچنین بدون ضعیف کردن بیش‌ازحد موها، روند رنگ گرفتنشان را سرعت بخشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
یکی از ضروری‌ترین لوازمی که هنگام رنگ کردن موها به آن نیاز خواهید داشت، اکسیدان است. اگر برای تنوع دادن به رنگ موهایتان به‌دنبال اکسیدانی باکیفیت و مناسب برای رنگ موهای بدون آمونیاک هستید، مدل «40Vol» از برند «ای بی استایل» انتخابی عالی خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر دیده می‌شود، این محصول دارای حجم 40 یا 12 درصد است؛ بنابراین در باز کردن رنگ بسیار قوی است و برای دکلره یا روشن کردن موها بسیار مناسب خواهد بود. البته ناگفته نماند که این اکسیدان در مقایسه با محصولاتی با درص ...بیشتر
اکسیدان ای بی استایل برای رنگ موهای بدون آمونیاک سری Exsis مدل 40Vol حجم 1000 میلی لیتر