اسپری لاک خشک کن ناخن مدل Argan Oil حجم 50 میلی لیتر بسته 12 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

انتخاب خوب و به صرفهاکثر خانم‌ها به آراستگی ظاهری خود بسیار اهمیت می‌دهند. آرایش و زیبایی دو عامل بسیار مهم برای آراستگی بیشتر بانوان است. لاک زدن یکی از مواردی است که به زیبایی ظاهر به‌خصوص آراستگی دست‌ها و پاها کمک زیادی می‌کند. حتماً اگر اهل لاک زدن در خانه یا آرایشگاه باشید، با دردسرهای لاک زدن آشنایید. لاک زدن اگر به‌صورت عجله‌ای یا توسط فرد غیرحرفه‌ای انجام شود ممکن است به شکل زیبایی برروی ناخن‌ها قرار نگیرد و پاک شود.

برای رفع این مشکل مدت‌زمانی است راهکاری جدید و بسیار خوب در نظر گرفته شده است. استفاده از محلول‌های لاک پاک‌کن یا حتی دستگاه‌های آن کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن لاک شما خشک شده و با زیبایی هر چه تمام‌تر برروی دست‌های شما قرار بگیرد. علاوه‌بر مشکل دیر خشک شدن مشکلاتی مانند کمرنگ شدن، پوسته‌پوسته شدن و کدر شدن رنگ لاک به هنگام استفاده از لاک‌ها برای بانوان به وجود می‌آید. تابش اشعه ماورای بنفش خورشید سبب کمرنگ شدن و کدر شدن رنگ لاک می‌شود و شفافیت و براقیت آن را از بین می‌برد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
لاک زدن یکی از علایق اصلی همه‌ی خانم‌ها به شمار می‌رود و به‌دنبال آن خشک شدن سریع لاک‌ نیز مهم است. استفاده ازمحلول لاک خشک کن که به تازگی به دنیای لوازم آرایشی وارد شده است بسیار مناسب بوده و سبب جلوگیری از پوسته‌پوسته شدن و کمرنگ شدن لاک نیز می‌شود. هنگام استفاده از لاک به مدت طولانی ممکن است با پوسته پوسته شدن، کمرنگ شدن و حتی کدر شدن لاک برخورد کنیم اما محلول لاک خشک کن کورسا مدل Argan Oil حجم 50 میلی لیتر نه تنها باعث افزایش عمر لاک می‌شود بلکه شاهد این اثرات بر روی ناخ ...بیشتر
اسپری لاک خشک کن ناخن مدل Argan Oil حجم 50 میلی لیتر بسته 12 عددی