ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو شنل حجم 100 میلی لیتر

  • مناسبت استفاده

    روزمره، مهمانی

    روزمره، مهمانی

  • ماندگاری

    متوسط

    متوسط

  • پخش بو

    متوسط

    متوسط

  • ساختار رایحه

    اقیانوس، چوب، گیاهان معطر، مرکبات، میوه

    اقیانوس، چوب، گیاهان معطر، مرکبات، میوه

  • مناسب برای فصل

    بهار، تابستان، پاییز، زمستان

    بهار، تابستان، پاییز، زمستان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

مشخصات اصلی عطرشیشه در نظر گرفته‌شده برای این ادوپرفیوم به رنگ مشکی است که موجب افزایش جذابیت این محصول گشته است. حجم این ادوپرفیوم 100 میلی‌لیتر و مناسب استفاده برای آقایان است. استفاده از این ادوپرفیوم باعث جذابیت و منحصربه‌فرد شدن شما می‌شود و به اطرافیان احساس لذت از معاشرت با شما می‌دهد.
  رایحه این عطر به‌صورت سنگین و تیره است و ماندگاری بالایی در فضا دارد. این ادوپرفیوم به شما احساس اعتمادبه‌نفس و متفاوت بودن را می‌دهد و بهترین انتخاب برای افرادی است که می‌خواهند خط بوی جذابی از خود به‌جای بگذارند. ادوپرفیوم بلو شنل به مدت 6 الی 10 ساعت بر روی پوست باقی می‌ماند. البته این زمان ممکن است بسته به برخی از عوامل مانند تعرق یا شستشو متغیر باشد. بسیاری از مصرف‌کنندگان این محصول ادعا دارند که این محصول از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و بوی آن تا پایان روز همراه آن‌ها باقی خواهد ماند.

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ادوپرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو شنل حجم 100 میلی لیتریکی از عطرهای پرطرفدار آقایان ادوپرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو شنل است. این عطر محصول شرکت سوئیسی سِریس است.  در نت آغازین ادوپرفیوم بلو شنل ابتدا راحیه‌ای شبیه به نعناع، ترنج، پوست لیمو و مرکبات به مشام خواهد رسید. پس از گذشت چند دقیقه شما بویی شبیه به نت‌های سبز، شمعدانی، اسطوخودوس، جوز هندی و یاسمن حس خواهید کرد. پس از گذشت نیم الی یک ساعت این عطر به نت پایانی خود نزدیک می‌شود که بیشترین ماندگاری را دارد. این نت ترکیبی از ...بیشتر
ادو پرفیوم مردانه نیفتی مدل بلو شنل حجم 100 میلی لیتر