کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد -300 میلی گرم بسته 20 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگادکپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد -300 میلی گرم بسته 20 عددی یک داروی تجویزی است که برای درمان بیماری های استخوانی مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو حاوی ماده موثره پی اسکلتون است که به عنوان یک ماده سازگار با استخوان شناخته شده است. 

کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد باعث تقویت استخوان ها و کاهش درد و التهاب در این منطقه می شود. همچنین، این دارو می تواند بهبودی در برخی بیماری های مربوط به استخوان مانند اوستئوپروز، کم خونی و کمبود ویتامین D را فراهم کند.

کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد -300 میلی گرم بسته 20 عددی یک داروی تجویزی است که در بسیاری از کشورها، شامل ایران، برای درمان بیماری های استخوانی مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو حاوی ماده موثره پی اسکلتون است که یکی از مهمترین مواد سازگار با استخوان می باشد. 

پی اسکلتون یک پروتئین است که در استخوان ها و بافت های مرتبط با آن وجود دارد و نقش مهمی در تقویت و حفظ استحکام استخوان ها دارد. برای اینکه پی اسکلتون به درستی در بدن تولید شود، باید مصرف ویتامین D و کلسیم نیز به همراه آن صورت گیرد.

به طور کلی، برای داشتن استخوان های سالم و قوی، می بایست مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تقویت استخوان ها را دریافت کنیم. این مواد شامل کلسیم، ویتامین D، پروتئین ها، منیزیم و فسفر هستند. با توجه به اینکه مصرف کافی این مواد مغذی می تواند در پیشگیری و درمان بیماری های استخوانی موثر باشد، استفاده از کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد -300 میلی گرم می تواند به عنوان یکی از روش های مفید در این زمینه مورد استفاده قرار گیرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کمک به افزایش تولید مواد ضروری و حیاتی موجود در مفاصل مانند اسید هیالورونیک، کلاژن و … داروی گیاهی حاوی عصاره ترکیبات غیرصابونی آووکادو و سویا کاهش درد و التهاب مفاصل مبتلا به آرتروز جلوگیری از تخریب و فرسودگی مفاصل میکند
کپسول پی اسکلتون داروپژوهان پاسارگاد -300 میلی گرم بسته 20 عددی