کپسول ویتامین E 200 ایویژل دانا فارما بسته 90 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی کپسول ویتامین E 200 واحد ایویژل دانا فارماکپسول ویتامین E ۲۰۰ واحد ایویژل دانا فارما یک آنتی اکسیدان قوی جهت بهبود بیماری‌های قلبی و عروقی، پیشگیری از انواع سرطان، تقویت رشد موها و ناخن‌ها و تقویت سیستم ایمنی است. مصرف کپسول ویتامین E ۲۰۰ واحد ایویژل دانا فارما موجب افزایش رطوبت پوست صورت، لب و از بین برنده زبری پاها و جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و موخوره می‌شود. بهترین منابع تامین ویتامین E شامل روغن‌های گیاهی (ذرت، سویا، پنبه دانه و آفتابگردان) غلات، جوانه گندم، برگ سبز سبزیجات هستند که برای رفع نیاز روزانه مصرف آنها توصیه می‌شود. 

نقش ویتامین ای و تقویت سیستم ایمنی بدن

ویتامین E با تقویت سیستم ایمنی بدن در پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها از جمله سرماخوردگی و آنفولانزا موثر عمل می‌کند. همچنین با استفاده از این ویتامین می‌توان به جلوگیری از بروز بیماری‌های قلبی، تصلب شرایین، فشار خون بالا و انواع مختلف سرطان کمک کرد.

 ویژگی های کپسول ویتامین E ۲۰۰ واحد ایویژل دانا فارما

این کپسول برای افزایش رطوبت پوست صورت، لب و از بین برنده زبری پاها تولید شده است. به علاوه مصرف این کپسول ویتامین E برای جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و موخوره موثر است. درمان کننده جای زخم و التهابات پوستی، جلوگیری از بیماری‌های قلبی، عروقی، تقویت کننده رشد موها و ناخن، تاخیر در روند پیری پوست و جلوگیری از سرطان از دیگر ویژگی های اصلی این محصول فوق العاده است.

نحوه مصرف 

توصیه می‌شود برای جذب بهتر کپسول‌های ویتامین ای را همراه با غذا و با یک لیوان آب میل کنید. همچنین در نظر داشته باشید که کپسول‌ها را ببلعید، از جویدن یا بازکردن آن خودداری کنید. مقدار مورد نیاز روزانه ویتامین E بطور دقیق مشخص نگردیده است. ولی با این وجود مقادیر توصیه شده روزانه برای افراد تقریبا به شرح زیر است که معمولا با رژیم غذائی مناسب تامین می‌شود.

اطفال تا ۳ سال ۶-۳ میلی‌گرم ، اطفال ۴ تا ۱۰ سال ۷ میلی‌گرم،  زنان باردار ۱۰ میلی‌گرم،  زنان شیرده ۱۲-۱۱ میلی‌گرم،  جوانان و بزرگسالان زن ۸ میلی‌گر و جوانان و بزرگسالان مرد ۱۰ میلی‌گرمموارد احتیاط 

این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست. در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید. این دارو را دور از نور و در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. زنان باردار و شیرده قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

موارد منع مصرف

کپسول ویتامین E ایویژل ۲۰۰ واحدی رو در بیماری‌های هیپوپروترومبینمی به علت کمبود ویتامین K و حساسیت به ویتامین E منع مصرف دارد.

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول ویتامین E 200 ایویژل دانا فارما بسته 90 عددی