کپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کپسول نوروتک نانو حیات داروکپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی یک مکمل غذایی است که به منظور افزایش کارایی مغز و بهبود کارکرد حافظه، تمرکز و توجه مصرف می‌شود. این محصول شامل مواد غذایی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی، آمینواسیدها و گیاهان طبیعی است. در برخی از موارد، مصرف این محصول با عوارض جانبی همراه است. در ادامه به برخی از عوارض جانبی کپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی اشاره می‌شود:1. 

عوارض گوارشی: مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو ممکن است باعث عوارض گوارشی مانند سوء هاضمی، دل درد، تهوع و استفراغ شود.2. 

عوارض حساسیتی: در برخی از افراد، مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو ممکن است باعث بروز علائم آلرژی مانند خارش، قرمزی و تورم شود.3. 

عوارض روانشناختی: در برخی افراد، مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو ممکن است باعث بروز عوارض روانشناختی مانند اضطراب، بی‌خوابی و اختلالات خواب شود.4. 

افزایش فشار خون: در برخی افراد، مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو ممکن است باعث افزایش فشار خون شود.5. 

تداخل با داروهای دیگر: مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو همراه با برخی از داروها مانند داروهای ضدافسردگی و ضداضطراب ممکن است باعث تداخل دارویی شود و عوارض جانبی افزایش یابد.در صورت بروز هر یک از علائم بالا پس از مصرف کپسول نوروتک نانو حیات دارو، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید. همچنین، قبل از مصرف هر گونه مکمل و دارو، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول نوروتک نانو حیات دارو در درمان نوروپاتی دیابتی و نورالژی (دردهای با منشا عصبی) کاربرد دارد. این دارو خاصیت آنتی‌اکسیدان قوی داشته و التهاب را تا حد قابل توجهی کاهش می‌دهد. در ساخت این کپسول اسید آسکوربیک، فلاونوئید، بتا کاروتن، کلروژنیک اسید، عصاره گیاهان تانسی، گزنه و نسترن استفاده شده است. کپسول نوروتک نانو حیات دارو دارویی است که فقط باید با تجویز مصرف گردد.اگر قصد مصرف کپسول گیاهی نوروتک را دارید با ما همراه باشید. دیابت از بیماری‌هایی است که اگر به موقع درمانی برا ...بیشتر
کپسول نوروتک نانو حیات دارو بسته 60 عددی