کپسول سی ال ای پی اچ دی بسته 90 عددی

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کپسول سی ال ای پی اچ دیکپسول سی ال ای پی اچ دی

با توجه به اهمیت تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی برای سلامتی بدن، مکمل‌های مختلفی برای تقویت سیستم ایمنی و بهبود عمل‌کرد بدن عرضه‌شده‌اند. یکی از این مکمل ها، کپسول سی ال‌ای پی اچ دی است که در بسته‌های ۹۰ عددی عرضه می‌شود.ویتامین‌ها و مواد مغذی برای سلامتی بدن

کپسول سی ال ای پی اچ دی حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی برای سلامتی بدن می‌باشد. بسته ۹۰ عددی این کپسول را باید هر روز ۲ الی ۳ بار مصرف کرد. بهترین زمان برای مصرف این کپسول، همراه با وعده‌های غذایی است. برای استفاده بهینه از این مکمل، باید دو عدد سافت ژل را همراه با آن مصرف کنید.

قبل از مصرف هر نوع دارو، به ویژه این مکمل، باید با پزشک یا داروساز مشورت کنید. در صورت وجود بیماری قبل مصرف نیز باید با پزشک خود مشورت کنید. در ضمن، باید به دقت این مکمل را مصرف کنید و به موارد زیر توجه کنید:

از مصرف این مکمل در دوران بارداری و شیر دهی خودداری کنید.

این مکمل مناسب برای آقایان و خانم ها می‌باشد.

استفاده از این مکمل برای بدنسازی و افزایش وزن مناسب است.

این کپسول حاوی ویتامین D، ویتامین C، ویتامین E، ویتامین B۶، ویتامین B۱۲، فولات، روی، سلنیوم، کروم و آهن است. این ویتامین‌ها و مواد مغذی به شما کمک می‌کنند تا سلامتی بدن خود را حفظ کنید. همچنین، باعث افزایش انرژی، تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود سلامت پوست، رشد و تقویت استخوان‌ها و عضلات می‌شوند.نحوه مصرف کپسول سی ال‌ای پی اچ دی

کپسول سی ال ای پی اچ دی یک مکمل غذایی برای بدنسازان و ورزشکاران است که باعث افزایش قدرت و استقامت بدنی می‌شود. این مکمل برای آقایان و خانم ها قابل استفاده است و در بسته‌بندی ۹۰ عددی عرضه می‌شود.

برای مصرف این مکمل، هر روز ۲ الی ۳ بار، ۲ عدد سافت ژل را با یک لیوان آب میل کنید. در صورت مصرف هر نوع دارو و یا در صورت وجود بیماری قبل از مصرف این مکمل با پزشک یا داروساز مشورت کنید. همچنین، در دوران بارداری و شیردهی از مصرف این مکمل خودداری کنید.

ترکیبات این مکمل شامل ویتامین D۳، کلسیم، منیزیم، روی، مس، سلنیوم و ویتامین‌های گروه ب است که برای سلامتی استخوان‌ها و عضلات بسیار مفید است. همچنین، مصرف این مکمل باعث بهبود عمل‌کرد قلبی و عروقی، افزایش انرژی و کاهش خستگی و استرس می‌شود.

در نهایت، برای داشتن بدنی سالم و قدرتمند، مصرف مکمل‌های غذایی مفید و ضروری است. با توجه به ترکیبات مفید کپسول سی ال ای پی اچ دی، می‌توانید از این مکمل برای بهبود عملکرد بدنی و ورزش‌های خود بهره ببرید.نتیجه گیری

در نهایت، مصرف مکمل‌های غذایی برای داشتن بدنی سالم و قدرتمند، ضروری است. کپسول سی ال‌ای پی اچ دی با حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و آنتی‌اکسیدان‌ها، یکی از مکمل‌های غذایی مفید و موثر برای بدنسازان و افرادی است که به دنبال حفظ سلامتی خود هستند. با توجه به ویژگی‌های این کپسول و نحوه مصرف آن، می‌توان بهبود عمل‌کرد بدن و تقویت سیستم ایمنی را تجربه کرد. با این حال، برای جلوگیری از هر گونه عوارض جانبی، حتما باید به احتیاط‌های لازم توجه کرد. برای استفاده از این مکمل، هیچ تفاوتی بین آقایان و خانم‌ها وجود ندارد و هر دو جنس می‌توانند از آن استفاده کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول سی ال ای پی اچ دی بسته 90 عددی