کپسول زینک پلاس 10 میلی گرمی داروسازی دانا بسته 60 عددی

  • نوع ویتامین و مواد معدنی

    روی

    روی

  • شکل محصول

    کپسول

    کپسول

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی کپسول زینک پلاس 10 میلی گرمی داروسازی داناکپسول زینک پلاس 10 میلی‌گرمی داروسازی دانا، یک مکمل غذایی است که حاوی زینک، ویتامین C و ویتامین D است. این مکمل غذایی به‌عنوان یک منبع از زینک و ویتامین‌های مختلف، بهبود سلامتی سیستم ایمنی، بهبود وضعیت پوست، بهبود رشد و تقویت استخوان‌ها و کاهش علائم سرماخوردگی کمک می‌کند.

نقاط قوت کپسول زینک پلاس 10 میلی‌گرمی داروسازی دانا بسته ۶۰ عددی عبارتند از:

– حاوی زینک، ویتامین C و ویتامین D

– بهبود سلامتی سیستم ایمنی بدن

– بهبود وضعیت پوست

– تقویت و بهبود رشد استخوان‌ها

– کاهش علائم سرماخوردگی

نقاط ضعف محصول شامل موارد زیر می‌شود:

– مصرف بیش از حد ممکن است باعث عوارض جانبی شود

– برخی از افراد ممکن است به مواد موجود در کپسول حساسیت داشته باشند

در نهایت، قبل از استفاده از هرگونه محصولی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و همچنین دستورالعمل‌های توصیه‌شده روی بسته محصول را رعایت کنید.مصرف همزمان کپسول زینک پلاس 10 میلی‌گرمی داروسازی دانا با برخی از داروها ممکن است تداخل داشته باشد. به عنوان مثال، مصرف همزمان این محصول با داروهای آنتی بیوتیک می‌تواند باعث کاهش جذب آنتی بیوتیک و کاهش اثربخشی آنها در درمان عفونت ها شود. همچنین، مصرف همزمان با داروهایی که برای درمان آریتمی قلبی استفاده می‌شوند، ممکن است باعث افزایش سطح زینک در بدن شود که می‌تواند باعث عوارض جانبی مانند تهوع و استفراغ شود.

بنابراین، قبل از مصرف همزمان کپسول زینک پلاس 10 میلی‌گرمی داروسازی دانا با هرگونه داروی دیگر، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و از او درباره تداخل احتمالی با داروهایی که شما مصرف می‌کنید، سوال کنید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول زینک پلاس دانا مکملی منحصر به فرد برای تقویت سیستم ایمنی بدن و حفظ سلامت پوست و مو است. کپسول زینک پلاس ب کمپلکس حاوی ویتامینهای گروه ب(ب1 ، ب2 ، ب3 ، ب5 ، ب6 ، ب12 ) ، بیوتین ، اسید فولیک و زینک می باشد.
کپسول زینک پلاس 10 میلی گرمی داروسازی دانا بسته 60 عددی