کپسول آیرون فورت آرین سلامت سینا بسته 32 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاآهن یکی از املاح کمیاب و ضروری در رژیم غذایی انسان است و کمبود آن شایع‌ترین نوع سوءتغذیه در جهان را ایجاد می‌کند. کمبود آهن باعث ابتلا به کم‌خونی می‌شود. با استفاده از مکمل‌های حاوی آهن، می‌توان از کمبود آهن و کم‌خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری کرد.

کپسول آیرون فورت آرین سلامت سینا، یکی از مکمل‌های غذایی است که شامل آهن به فرم پلت دئودنال فروس گلایسین سولفات است. این مکمل می‌تواند از کمبود آهن و کم‌خونی ناشی از فقر آهن جلوگیری کند و می‌توان گفت که آیرون فورت بهترین قرص آهن برای درمان کم‌خونی است. 

ساخت و عملکرد هموگلوبین، که پروتئین حامل اکسیژن در بدن است، به آهن وابسته است. همچنین، آهن در ساخت میوگلوبین، ال کارنیتین، و آکونیتاز که همگی در فرایند تولید انرژی در بدن نقش دارند، نیز دخالت دارد. به علاوه، علاوه بر نقش مهم و اساسی در تولید انرژی، آهن در ساخت ماده ژنتیکی سلول‌ها (DNA)، تکامل مغز، و عملکرد سیستم ایمنی بدن نیز نقش اساسی دارد. ساخت کلاژن، سروتونین، دوپامین، و نوراپی‌نفرین نیز به آهن وابسته است. مکمل‌های روده آهن مانند آیرون فورت، عوارض گوارشی ناشی از مصرف آهن مثل تهوع، درد، و ناراحتی‌های معده را کاهش داده و تحمل آن‌ها را بهبود می‌بخشند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کپسول آیرون فورت آرین سلامت سینا بسته 32 عددی