کرم اکسیدان آرای مدل 30Vol نه درصدی حجم 4000 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کرم اکسیدانی با کیفیتاستفاده از کرم اکسیدان برای این موها، سبب ماندگاری رنگ بر روی سفیدی‌های مو نیز می‌شود. برای روشن کردن موها از طریق دکلره باید از اکسیدان های ۹ درصد استفاده کنید و البته استفاده از کرم اکسیدان ۱۲ درصد نیز برای دکلره کردن مو بسیار مناسب هستند. درصد اکسیدان رنگ موها تأثیر زیادی در نتیجه نهایی کار آرایشگران دارد و به همین دلیل انتخاب آن بسیار اهمیت دارد و یک عضو جدانشدنی از آرایش رنگ مو برای رنگ‌پذیری است. انواع اکسیدان ها نقش فعال کننده رنگ مو را دارند و برای سلامتی و جلوگیری از آسیب موها نقش مهمی دارند، پس در زمان انتخاب آنها بسیار دقت داشته باشید.

کرم اکسیدان ها قوی‌تر از اکسیدان ها هستند و باید در زمان خرید به درصدی که می‌خواهید موهایتان را روشن یا تیره کنید توجه داشته باشید. این نوع اکسیدان ها بر اساس روشن‌کنندگی موها دسته‌بندی می‌شوند و به‌طور مثال اگر به دنبال تیره کردن موهای خود هستید به شما پیشنهاد می‌شود که از اکسیدان‌های ۳ درصد استفاده کنید. کرم اکسیدان ها مقدار کمی نرم‌کننده دارند و شاید اختلاف قیمت آن‌ها با دیگر اکسیدنها این مورد باشد. افرادی که دچار آسیب‌دیدگی مو از طریق رنگ کردن زیاد یا دکلره هستند می‌توانند اقدام به خرید این محصول کنند تا بدون آسیب موهای رنگ‌شده زیبایی داشته باشید. افرادی که دارای موهای سفید هستند می‌توانند از کرم اکسیدان‌های ۶ درصد استفاده کنند رنگ زیبایی برای موهای خود داشته باشند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
این کرم اکسیدان باکیفیت خوبی که دارد سبب افزایش جذب رطوبت در موهایتان، براقیت، درخشندگی موهای شما خواهد شد. کرم اکسیدان آرای مدل 30Vol نه درصدی حجم 4000 میلی لیتر برای ترکیب رنگی که می‌خواهید رنگ روشنی داشته باشید مناسب است. کرم اکسیدان ها با کلیه رنگ موها و پودرهای استاندارد قابلیت ترکیب دارند و عضوی مهم برای رنگ کردن موها به شمار می‌رود. این نوع مواد اغلب دارای فرمولاسیون متفاوتی هستند و باید در زمان خرید آن‌ها را بررسی کنید.کرم اکسیدان ها ضمن تنظیم ph ترکیبات عاملی برای ...بیشتر
کرم اکسیدان آرای مدل 30Vol نه درصدی حجم 4000 میلی لیتر