پودر گینر نوتریمد – 2270 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر گینر نوتریمدپودر گینر نوتریمد محتوی کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌های مغذی است که باعث افزایش در حجم توده عضلانی و وزن ورزشکار می‌شود.  این پودر با نسبت ۵: ۱ دارای ۵۳۰ کالری انرژی در هر اسکوپ ۱۳۰ گرمی این محصول است. هر وعده از مکمل گینر نوتریمد دارای ۱۰۷ گرم کربوهیدرات و ۲۰ گرم پروتئین، گلوتامین، BCAA’s ، آنزیم‌های هضم و جذب بهتر،  انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده و بدین ترتیب همراه با ورزش منظم افزایش وزن و حجم عضلانی را برای شما فراهم می‌نماید. این گینر در طعم و وزن‌های بسیار متنوع و مناسبی تولید شده است. این محصول برای افراد بسیار لاغر و کمبود وزن شدید توصیه می‌شود. 

هر مقدار نسبت کربوهیدرات به پروتئین در یک گینر بیشتر باشد کیفیت عضله سازی آن کمتر می‌شود ولی در عوض وزن بیشتری را به شما می‌دهد اگر خیلی کمبود وزن دارید از محصولات با کربوهیدرات بالا استفاده کنید. کربوهیدرات عنصری مهم در عضله‌سازی و بازسازی عضلات است. اگر میزان کربوهیدرات مذکور در بدن تأمین نشود، مشکلاتی مثل: دردهای عضلانی، خستگی، عملکرد ضعیف مغزی، پایین آمدن سطح ایمنی و مقاومت بدن در مقابل بیماری‌ها حاصل می‌شود، اما اگر می‌خواهید کمی بر وزن خود اضافه کرده و بیشتر به بهبود کیفیت عضلات خود بپردازید از مکملی با درصد پروتئین بیشتر استفاده کنید.ویژگی های پودر گینر نوتریمد 

این پودر گینر دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی، کراتین (وزن ۶/۸ کیلویی) و همچنین  BCAA’s و گلوتامین است. طعم دلپذر و مقدار شکر بسیارکم این محصول از ویژگی های اصلی این محصول محسوب می شود.

نحوه استفاده 

مقدار یک وعده مصرفی یعنی (۱۵۰ گرم) پودر را در ۶۰۰ میلی لیتر آب، شیر یا آبمیوه حل کرده و نوشیدنی آماده شده را خنک بنوشید. حداقل یک لیوان آب اضافی پس از مصرف هر لیوان نوشیدنی میل نمایید. در روزهای تمرین می‌توانید نوشیدنی آماده شده را ۳ ساعت قبل از تمرین و نیم ساعت بعد از تمرین میل کنید. در روزهای غیر تمرین می‌توانید این نوشیدنی را بعد از صبحانه و ناهار و شام و قبل از خواب میل نمایید.

 

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر گینر نوتریمد - 2270 گرم