پودر گلوتامین فانتوم نوتریشن 60 سروینگ وزن 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز

    افزایش سوخت و ساز

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاگلوتامین یکی از آمینو اسیدهای غیرضروری است که در ساختمان پروتئین و انتقال نیتروژن در بافت‌های مختلف نقش دارد. این آمینو اسید در سیستم بافری نیز نقش دارد و باعث کاهش خستگی می‌شود. گلوتامین در عضلات و پلاسمای انسان به عنوان فراوان‌ترین آمینو اسید آزاد و در شرایط خاص، یکی از مهم‌ترین پیش سازهای ساخت گلوکز در کبد است و در ساختمان گلوتاتیون که یک ترکیب آنتی‌اکسیدانی است نیز شرکت می‌کند.

لوکوسیت‌ها که نوعی از گلبول‌های سفید هستند، گلوتامین را به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کنند و این نشانه اهمیت گلوتامین در تنظیم و تقویت سیستم ایمنی است. لوکوسیت‌ها توانایی ساخت گلوتامین را ندارند و به همین دلیل به گلوتامین ساخته شده در عضلات وابسته هستند.

در طول ورزش‌های طولانی مدت و یا بسیار سنگین، غلظت گلوتامین در عضلات و خون کاهش می‌یابد و به همین دلیل این فرضیه مطرح شده است که کاهش غلظت گلوتامین ممکن است علت اختلال در عملکرد سیستم ایمنی در ورزشکاران حرفه‌ای باشد.

گلوتامین نقش ویژه‌ای در ریکاوری و جلوگیری از ریزش عضلات در ورزشکاران دارد و به همین دلیل یکی از پرطرفدارترین مکمل‌ها در بین ورزشکاران است. بیشتر ورزشکاران بر اساس شرایط فیزیکی و شدت ورزش خود، دوزهایی بین ۵ تا ۱۵ گرم در سه وعده قبل از ورزش، بعد از ورزش و قبل از خواب مصرف می‌کنند، اگر چه مطالعات متنوعی از دوزهای مصرفی گلوتامین را بین ۵ تا ۴۵ گرم در روز بررسی کرده‌اند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر گلوتامین فانتوم نوتریشن 60 سروینگ وزن 300 گرم