پودر کربو فارما پلاس – 4540 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر کربو فارما پلاسپودر کربو فارما پلاس حاوی مخلوط متعادل و متناسبی از کربوهیدرات‌های ساده و مرکب از جمله دکستروز و قندهای واسطه تجزیه نشاسته است. مصرف پودر کربو علاوه بر تامین انرژی مورد نیاز ورزشکار موجب جلوگیری از تحلیل ذخایر گلیکوژن عضلانی شده و تحریک و آزادسازی هورمون آنابولیک (انسولین) در بدن را باعث می‌شود که هورمون مذکور نقش موثری در انتقال اسید آمینه و دیگر مواد مغذی به عضلات را بر عهده دارد. مکمل کربو جز مکمل‌های ایده آل برای ورزشکاران لاغر اندام به منظور افزایش وزن است.

پروتئین‌ها، چربی‌ها و انواع مکمل کربوهیدرات از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواد مغذی ضروری برای انسان هستند. کربوهیدرات‌ها به تامین انرژی لازم به بدن به ویژه سیستم عصبی و مغز کمک شایانی می‌کنند. هر کربوهیدراتی اگر به اندازه و از نوع درست مصرف شود می‌تواند برای انسان مفید و سلامتی اش ضروری باشد. فیبر در کاهش کلسترول تاثیر به سزایی دارد. بر اساس مطالعات انجام یافته کربوهیدرات به تولید سروتونین در مغز کمک شایانی می‌کند. به همین دلیل اگر دچار اضافه وزن هستید استفاده از رژیم‌های حاوی کربوهیدرات برای تقویت و بهبود قدرت حافظه و تمرکز به شما توصیه می‌شود.ویژگی های پودر کربو فارما پلاس

این پودر نقش موثری در انتقال اسید آمینه و دیگر مواد مغذی به عضلات دارد و باعث تحریک و آزادسازی هورمون آنابولیک (انسولین) در بدن می شود. به علاوه این محصول در جلوگیری از تحلیل ذخایر گلیکوژن عضلانی موثر و انرژی مورد نیاز ورزشکار را تامین می‌کند. 

نحوه استفاده

۳ پیمانه (۱۰۰ گرم) از پودر کربو را با ۵۰۰ میلی لیتر آب مخلوط نموده و میل نمایید. برای نتیجه گیری بهتر یک وعده دو ساعت قبل و یک وعده دو ساعت بعد از تمرین مصرف شود.لطفا دقت کنید که این فرآورده مکمل تغذیه ای است و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست. همچنین این فرآورده را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید. مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی با مشورت پزشک انجام شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
کربو فارما پلاس برای افزایش وزن کلی بدن و عضلات و همچنین بازیابی سریع‌تر انرژی بعد از تمرینات استقامتی شدید مورداستفاده قرار می گیرد. مکمل کربو فارما پلاس جز مکمل های ایده آل برای ورزشکاران لاغراندام به‌منظور افزایش وزن بوده است. پودر کربو یک مکمل پیشرفته ورزشی بوده که حاوی مخلوط متعادل و متناسبی از کربوهیدرات‌های ساده و مرکب از جمله دکستروز و قندهای واسطه تجزیه نشاسته می‌باشد. مصرف پودر کربو علاوه بر تأمین انرژی موردنیاز ورزشکار موجب جلوگیری از تحلیل ذخایر گلیکوژن عضلانی ...بیشتر
پودر کربو فارما پلاس - 4540 گرم