پودر پروتئين وي 100% الترا پاور با طعم موز پگاه – 2 کیلوگرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

ویژگی‌های پودر وی گلد 100 درصد ادوایورزشکاران برای جلوگیری از تحلیل رفتن عضلاتشان نیاز به مکمل‌ها دارند. این محصولات به ترمیم آسیب‌های ناشی از ورزش عضله‌ها و تاندون‌ها کمک کرده و بسیار مناسب برای تمرین‌های سنگین بدنسازی است. بدنسازها به دنبال بهترین گزینه برای کاهش دردهای عضلانی و جلوگیری از تخریب عضلات هستند. 

پودر وی گلد ۱۰۰ درصد ادوای افزایش دهنده حجم عضلانی است که حاوی پروتئین وی و هیدرولیز است که به سرعت جذب و هضم بسیار مناسبی دارد و شامل کلیه اسیدهای آمینه ضروری و غیرضروری بوده و همچنین دارای ویتامین C با خواص آنتی اکسیدانی است. ویتامین سی موجود در آن باعث تقویت سیستم ایمنی شده و فرد را از بیماری‌ها مانند مشکلات قلبی و عروقی در امان نگاه می‌دارد. 

از جمله خواص شگفت انگیز پروتئین وی در  بدنسازی افزایش حجم عضلات و بهبود عملکرد عضلانی ورزشکاران است. پروتئین وی یکی از باکیفیت ترین منابع پروتئین است که نه تنها باعث فراهم کردن آمینواسیدهای شاخه دار ضروری برای ورزشکاران حرفه ای می‌شود، بلکه این ماده به بهبود و بازسازی بافت‌های ماهیچه ای نیز کمک می‌کند. این مکمل بین ورزشکارانی که به دنبال بهبود عملکرد ورزشی خود هستند بسیار محبوب است. با مصرف این مکمل، پروتئین و آمینو اسیدهای سازنده بلوک‌‌های عضلانی را برای رشد عضلات فراهم می‌کند. همچنین باعث افزایش ترشح هورمون‌های عضله سازی در بدن می‌شود. پروتیین وی نسبت به سایر پروتئین‌ها به سرعت جذب می‌شود. تحقیقات نشان می‌‌دهد که میزان مصرف پروتئین مهم‌ ترین عامل در رشد عضلانی است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر پروتئين وي 100% الترا پاور با طعم موز پگاه - 2 کیلوگرم