پودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتال -2250 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    آلمان

    آلمان

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتالپودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتال یکی از مکمل‌های ایده ال جهت افزایش حجم و بازسازی عضلات ورزشکاران است. پروتئین یکی از اصلی ترین مکمل‌های ورزشی شناخته شده و از آنجایی که نمی توان حجم بالایی از پروتئین مورد نیاز بدن را در رژیم غذایی ورزشکاران گنجاند؛ استفاده از پودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتال ضروری تلقی می‌شود. در واقع پروتئین وی یک مکمل عالی برای تامین انرژی مورد نیاز ورزشکاران است. مصرف پروتئین Whey باعث جذب بیشتر پروتئین‌ها می‌شود. همچنین در افزایش قدرت ورزشکاران، تناسب اندام و حفظ سلامتی تاثیر بسیار مهمی دارد. استفاده از این محصول علاوه بر حفظ توده عضلانی بدن باعث کاهش وزن نیز می‌شود. آمینو اسیدهای موجود در این ماده به طور طبیعی در بدن ساخته نمی شود، این آمینواسیدها در ترمیم سلول‌ها، سلامت ناخن، پوتس و مو تاثیر دارد. 

مصرف پودر وی پرو برای بانوان

یکی از دغدغه‌های بانوان ورزشکار مصرف مکمل‌های ورزشی است. پروتئین وی یورو ویتال با ترکیبات خاصی که دارد هم برای بانوان و هم برای اقایان قابل استفاده است. مصرف این مکمل باعث عضله سازی، کاهش وزن و تناسب اندام می‌شود. به همین دلیل این مکمل برای بانوانی که قصد دارند وزن خود را کاهش دهند و عضله سازی نیز داشته باشند بسیار مناسب است.ویژگی های پودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتال

این محصول به افزایش حجم و بازسازی عضلات کمک کرده و در تامین پروتئین بدن با کیفیت بالا موثر است. به علاوه پودر وی پرو حاوه کنسانتره وی پروتئین،  ویتامین B۶ و حاوی وی پروتئین ایزولیت است و باعث تقویت عملکرد عضلانی بدن می شود. 

نحوه استفاده 

بزرگسالان، روزانه ۳۰ گرم از پودر را داخل ۳۰ میلی لیتر آب حل و میل نمایند.موارد احتیاط و منع مصرف

این فرآورده صرفا مکمل تغذیه ای بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نیست. همچنین بایستی از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری شود. این محصول را در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. افراد زیر ۱۸ سال از مصرف این مکمل پرهیز کنند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر وی پرو یوروویتال با هدف ارتقای عملکرد ورزشی، تناسب اندام و حفظ سلامتی مصرف می‌شود. وی پروتئین یکی از رایج‌ترین مکمل‌های تغذیه‌ای است که به عنوان بخشی از برنامه ورزشی موجب بهبود عملکرد ورزشکاران می‌شود. مصرف این مکمل می‌تواند برای جبران کمبودهای تغذیه‌ای، کاهش توده عضلانی از دست رفته و افزایش متابولیسم انتخابی هوشمندانه باشد.
پودر وی پرو با طعم وانیل یوروویتال -2250 گرم