پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن- 908 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هامکمل پروتئین وی ایزوله، به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های ساخت ایران تحت لیسانس آلمان، به رشد ماهیچه‌ها و پایداری حجم ماهیچه‌ها هنگام ورزش، کمک ویژه می‌کند. پودر وی پروتئین ایزوله ویثر، یک منبع باکیفیت از پروتئین‌های زودجذب است که در رشد عضلات و پایداری آن‌ها در حین کاهش چربی موثر است. این پروتئین از پنیر تولید شده و جز باکیفیت‌ترین پودرهای مکمل زودجذب محسوب می‌شود.

بعضی از افراد به دنبال تناسب اندام دلخواه خود هستند و در این موارد، پزشکان و مربیان ورزشی، مصرف پودرها و کپسول‌های پروتئین وی را تجویز می‌کنند. پودر که با تقویت سیستم ایمنی، باعث افزایش حجم ماهیچه‌ها و عضلات در مدت زمان کمتر شده و با داشتن خاصیت آنابولیک و ارزش بیولوژیکی بالا، باعث افزایش سرعت هضم و جذب بالا همراه با مقدار بالایی از آنتی اکسیدانی می‌شود.

مصرف پروتئین وی به دلیل داشتن اسیدهای آمینه ضروری و مواد مغذی مخصوصاً برای ورزشکارانی که تمرینات سنگین را انجام می‌دهند و به دنبال عضله‌سازی در مدت زمان کوتاهی هستند، توصیه می‌شود. مصرف این مکمل می‌تواند شامل مواردی مانند افزایش قدرت و اندازه عضلات، ثبات وزن در برابر بیماری، جلوگیری از ایجاد آسم در نوجوانان و کودکان، کمک به کاهش وزن و برطرف کردن نیاز کلی به کربوهیدرات و پروتئین نیز باشد.

ویژگی های پودر وی پروتئین ایزوله ویثر:

مناسب برای دوران کات و چربی سوزی

– افزایش توده عضلانی بدون بافت چربی

– افزایش ریکاوری

– جذب سریع

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر وی پروتئین ایزوله ویثر یک منبع با کیفیت از پروتئین‌های زود جذب بوده که به رشد عضلات و پایداری آن‌ها در حین کاهش چربی کمک موثری می‌کند.پروتئین وی ایزوله ویسر به علت دارا بودن انواع اسیدهای آمینه ضروری و مواد مغذی برای افرادی که تمرینات سنگین و طولانی انجام می‌دهند بسیار مناسب است. علاوه بر آن، ممکن است برخی افراد به علت عدم تحمل لاکتوز به مصرف منابع پروتئینی از جمله سویا و تخم مرغ حساسیت داشته باشند. در چنین شرایطی خرید مکمل های پروتئین و مصرف آن می‌تواند بهترین گزینه باش ...بیشتر
پودر وی پروتئین ایزوله ویثر نوتریشن- 908 گرم