پودر مس پلاس با طعم شکلات ویوا پاور- 2700 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش وزن، بدنسازی

    افزایش وزن، بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر مس پلاس ویوا پاورپودر مس پلاس ویوا پاور تحت لیسانس و نظارت ویتافارمد سوئیس تولید می‌شود. این مکمل بدنسازی با داشتن نسبت مناسبی از پروتئین و سرعت جذب بالا، نیاز به انرژی، ریز مغذی و درشت مغذی‌ها را برای افزایش عضلات با حداقل افزایش توده چربی فراهم می‌کند. ترکیب پروتئینی مس پلاس، حاوی صد در صد وی پروتئین کنسانتره است. این نوع ترکیب، درصد مناسبی برای وزن گیری دارد و برای کسانی که تمایل به وزن گیری دارند، توصیه می‌شود. همچنین، این مکمل بدنسازی با دارا بودن ترکیباتی همچون کربوهیدرات، علاوه بر وزن، حجم عضلانی و انرژی ورزشکار را نیز افزایش می‌دهد. 

علاوه بر این، پودر مس پلاس ویوا پاور با تعویق انداختن خستگی، روند ریکاوری را تسریع نموده و موجب جلوگیری از تحلیل عضلانی می‌شود. همچنین، این مکمل بدنسازی سیستم ایمنی را نیز تقویت می‌کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر مس پلاس ویوا پاور یک کنسانتره پروتئین کربوهیدرات می باشد که 40% از کل ترکیب آن از پروتئین تشکیل شده است و برای آغاز بازسازی و سرعت بخشیدن به عضله سازی بسیار موثر عمل می کند. ترکیب پروتئینی مس پلاس حاوی 100% وی پروتئین کنسانتره می باشد. این نوع ترکیب درصد مناسب وزن گیری و مناسب افرادی است که تمایل به وزن گیری دارند. مس پلاس با داشتن 47.8 درصد پروتئین و 38.7 درصد کربوهیدرات ارزش غذایی بالایی دارد و جزو گینر های پروتئین بالا محسوب می شود که علاوه بر وزن، حجم عضلانی نیز به و ...بیشتر
پودر مس پلاس با طعم شکلات ویوا پاور- 2700 گرم