پودر فست گین 3000 فارما پلاس – 2270 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاورزشکاران می‌توانند برای افزایش وزن و حجم عضلات از مکمل گینر یا کربو پروتئین استفاده کنند و این استفاده می‌تواند به هارد گینرها نیز کمک کند. هارد گینر به افرادی گفته می‌شود که با رعایت رژیم و برنامه غذایی به سختی وزن و عضله می‌گیرند. این مکمل‌ها اغلب شامل کربوهیدرات، پروتئین یا آمینواسید، چربی، ویتامین‌ها و مواد معدنی هستند و با افزایش مصرف کالری می‌توانند به افزایش وزن کمک کنند. نسبت کربوهیدرات به پروتئین در مکمل‌های گینر می‌تواند بین 1:1 تا 5:1 متغیر باشد و این نسبت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که مکمل مورد نظر یک افزایش وزن (Weight Gainer) یا یک افزایش حجم (Mass Gainer) است.

مکمل فست گین فارما پلاس در دسته گینرهای ویت گینر با نسبت کربوهیدرات به پروتئین 5:1 قرار می‌گیرد و می‌تواند در افراد لاغر (به ویژه افراد لاغر جوان 16 تا 20 سال) و افرادی که به سختی وزن می‌گیرند (هارد گینر)، به افزایش دریافت کالری و افزایش وزن کمک کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
فست گین 3000 فارما پلاس با تامین پروتئین و گلیکوژن عضلانی تحلیل رفته در حین ورزش به ساخت پروتئین‌های عضلانی و در نتیجه رشد عضلات کمک می‌کند. FAST GAIN محصول تخصصی تحت لیسانس آلمان با بهترین تعادل کربوهیدرات‌ها و پروتئین‌ها است. وقتی کالری کمی مصرف شود اندازه و قدرت عضلات کاهش پیدا می‌کند. برای تسهیل رشد عضلات بعد از ورزش، باید کالری کلی خود را افزایش داده و پروتئین‌های با کیفیت و مواد مغذی اصلی را در زمان‌های خاص مصرف کنید. در زندگی واقعی، مصرف مقادیر زیادی غذا دشوار است. عوا ...بیشتر
پودر فست گین 3000 فارما پلاس - 2270 گرم