پودر بی سی ای ای نوتریمد – 500 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

نکاتی برای خرید بهترپودر بی سی ای ای نوتریمد 500 گرمی از زنجیره‌ای اسید آمینه‌های شاخه دار (Bcaa) تشکیل شده است. این اسیدهای آمینه را بدن انسان قادر به تولید نمی‌کند و تنها با یک رژیم غذایی مناسب، می‌توان کمی از آن‌ها را تولید کرد. با این حال، مقدار تولید شده برای ورزشکاران کافی نیست و نیاز‌های عضلانی آن‌ها را برطرف نمی‌کند. بنابراین، برای تأمین نیازهای عضلانی، صرفاً با مصرف مکمل‌های پودری حاوی بی سی ای ای می‌توان به این ماده دست یافت. بی سی ای ای یکی از محبوب ترین و استفاده شده‌ترین مکمل‌ها در بین تمامی ورزشکاران بدنسازی است.

این مکمل از ترکیب سه آمینو اسید شاخه دار، یعنی لوسین، ایزولوسین و والین تشکیل شده است. نسبت این آمینو اسیدها در مکمل‌های تولیدی هر شرکتی متفاوت است.

بسیاری از مکمل‌های حاوی این سه آمینو اسید در سراسر دنیا وجود دارد و دانشمندان در بهبود عملکرد تمرینات ورزشی با خوردن این آمینو اسیدها اعتقاد دارند. با این حال، بسیاری از افراد درباره نحوه مصرف و اثرات این مکمل‌ها اطلاعات کافی ندارند.

باید دانست که آمینو اسیدها سازنده بلوک‌های پروتئینی هستند و ساختمان پروتئین‌ها از آن‌ها تشکیل شده است. با خوردن یک غذای پروتئینی، این غذا در معده و روده هضم و جذب شده و به اسیدهای آمینه مجزا و آمینو اسیدهای شاخه دار صورت می‌گیرد. آمینو اسیدهای شاخه دار، وظایف بسیاری از ساخت تا بازسازی بافت‌ها و حتی فعالیت‌های شیمیایی ضروری در بهبود کارایی مغز را برعهده دارند. در نتیجه، مصرف مکمل‌های حاوی بی سی ای ای ممکن است به بهبود عملکرد بدن در تمرینات ورزشی، کاهش خستگی، افزایش تحمل ورزشی و تقویت سیستم ایمنی کمک کند. بهترین روش برای مصرف این مکمل، مشاوره با پزشک یا متخصص تغذیه است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر بی سی ای ای نوتریمد - 500 گرم