پودر ایزو وی 100 درصد نوتریمد 2270 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی و ویژگی‌هاپودر ایزو وی ۱۰۰٪ نوتریمد، در کنار ورزش‌های مقاومتی از جمله بدنسازی، برای پشتیبانی از سنتز پروتئین عضلانی و افزایش توده عضلانی بدون چربی استفاده می‌شود. این مکمل ایرانی با کیفیت، کالری مورد نیاز در زمان تمرینات ورزشی را به راحتی تامین می‌کند و بدون شکر، چربی و کلسترول، با جذب سریع، به عنوان یک راه حل مفید برای ورزشکاران عمل می‌کند. فرمولاسیون ایزو وی ۱۰۰٪ نوتریمد، شامل ۹۰ درصد پروتئین است که جهت تسریع عضله سازی و افزایش وزن بسیار مؤثر است. پروتئین وی به آسانی چربی‌های اضافی بدن را می‌سوزاند و به علت جذب سریع خود، قبل از تمرینات ورزشی موثر است.

بی‌سی‌ای‌ای یا آمینواسیدهای شاخه‌ای نیز در ترکیب ایزو وی وجود دارند که به عنوان بهترین منابع پروتئین برای بدن سازی عضلانی شناخته می‌شوند. این آمینواسیدها با تحریک ترشح انسولین و هورمون رشد بدن، در حالت آنابولیک عضلات را تحریک می‌کنند و افزایش توده عضلانی در ورزشکاران را به همراه دارند. همچنین، BCAA موجود در ایزو وی موجب افزایش انرژی و کاهش زمان بازیابی فرد می‌شود و همچنین گلوتامین، متابولیسم پروتئین و کاهش تخریب بافت عضلی را تسریع می‌کند و به عنوان اصلی‌ترین انتقال دهنده نیتروژن در بدن عمل می‌کند.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پودر ایزو وی 100 درصد نوتریمد در کنار ورزش‌های مقاومتی مانند بدنسازی، جهت کمک به بهبود سنتز پروتئین عضله و رشد توده عضلانی بدون چربی مصرف می‌شود. ایزو وی نوتریمد یک مکمل ایرانی با کیفیت بوده که کالری مورد نیاز در زمان تمرینات ورزشی را به راحتی تامین می‌کند. این محصول فاقد شکر، چربی و کلسترول است و جذب سریعی دارد. ایزو وی 100% نوتریمد در فرمولاسیون خود حاوی 90 درصد پروتئین است. در نتیجه جهت تسریع عضله سازی و افزایش وزن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. پروتئین وی چربی‌های اضافی بدن ر ...بیشتر
پودر ایزو وی 100 درصد نوتریمد 2270 گرم