پودر افزایش استقامت دوبیس – 300 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    افزایش سوخت و ساز

    افزایش سوخت و ساز

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پودر افزایش استقامت دوبیسپودر گلوتامین دوبیس Doobis Glutamin Powder Pure 100%  حاوی گلوتامین 100 درصد خالص برای بهبود ریکاوری عضلات پس از تمرینات ورزشی است. پودر گلوتامین دوبیس با حمایت از ماهیچه های بدن از تخریب عضلات جلوگیری کرده و باعث افزایش انرژی در بدن می شود.گلوتامین به عنوان یکی از آمینواسیدهای فراوان درون بدن باعث کمک در ریکاوری عضلات از طریق رساندن گلیکوژن به سلول‌های ماهیچه‌ای بعد از تمرین، تقویت سطح هورمون رشد درون بدن و حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن برای حفظ سلامتی می‌شود. گلوتامین همچنین باعث تأخیر در خستگی شده که به واسطه این امر شما می‌توانید تمرین خود را با شدت بیشتر و در زمان طولانی‌تری انجام دهید. گلوتامین دوبیس از ال گلوتامین با کیفیت و خلوص بالا تشکیل شده است. این محصول برای ورزشکاران به ویژه بدنسازان با فعالیت جسمانی شدید مؤثرتر است. مکمل‌هایی که به عنوان مکمل‌های قبل از تمرین و یا در اصطلاح، مکمل‌های پمپ نامیده می‌شوند، مجموعه ای از مواد محرک و آمینو اسیدهایی هستند که بعد از مصرف در بدن موجب انرژی و بهبود روحیه مثبت در فرد مصرف کننده می شوند. وقتی این مواد با هم ترکیب شده و در یک مکمل خلاصه می شوند معجزه می کنند. تنها پس از چند دقیقه مصرف این قبیل مکمل ها میتوان افزایش توان عضلات، بالا رفتن انگیزه برای ورزش، دم عضلانی و گشاد شدن عروق را در بدن بطور محسوسی شاهد بود.

 

این مکمل برای افرادی که قصد انجام مسابقات ورزشی دارند و یا برای انجام تمرینات سنگین تر و جدی خود را آماده میکنند، بهترین انتخاب میباشد. برای پاسخ دهی همیشگی بدن به مکمل های پمپ، هیچگاه نباید بطور مداوم از این نوع مکمل ها استفاده کرد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پمپ جی تی سی با طعم سیب ترش یک انرژی زا قوی حاوی کافئین و انواع ویتامین ها در جهت به تاخیر انداختن خستگی و افزایش استقامت در ورزشکاران می باشد. همچنین هورمون رشد را در بدن شما تحریک می کند.
پودر افزایش استقامت دوبیس - 300 گرم