پودر آمینو پرو 60 ادوای – 910 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان و خانم‌ها

    آقایان و خانم‌ها

  • موارد استفاده

    بدنسازی

    بدنسازی

  • شکل محصول

    پودر

    پودر

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی پودر آمینو پرو 60 ادوایپودر آمینو پرو ۶۰ ادوای با ترکیبات موثر به افزایش حجم و قدرت عضله در ورزشکاران بدون بافت چربی کمک کرده و توان ورزشکاران را هنگام تمریتان سخت و استقامتی بالا می‌برد. پروتیئن موجود در امینو پرو از نوع وی، کازئین، آب پنیر و ایزوله بوده که نسبت به سایر انواع پروتیین‌ها از ارزش بیولوژیکی بالاتری برخوردار است و سرعت هضم و جذب بالاتری را دارد. همچنین با دارا بودن کراتین و گلوتامین در ترکیب خود انرژی فراوانی را به عضلات شما می‌رساند. علاوه بر پروتیین کامل شامل آرژنین، کارنیتین و گلوتامین بوده که به سرعت توسط جریان خون هضم و جذب می‌شود و به بهبود آسیب‌های سلولی ناشی از تمرین و رشد عضلات کمک می‌کند. از دیگر کاربردهای این محصول تقویت سیستم ایمنی، تسریع بازتوانی بدن پس از تمرینات، پیشگیری از تحلیل عضلانی پس از تمرین و عضله سازی به واسطه داشتن آرژنین نام برد.حجم خشک دوره ای است که حجم چربی را به حداقل و حجم عضلات را به حداکثر بدون تغییر وزن می‌رساند. اصطلاحا به حجم خشک کات کردن هم می‌گویند. برای این منظور ابتدا باید درصد چربی بدن و عضلات خودتان را اندازه‌ گیری و مشخص کنید تا بتوانید خیلی سریع ‌تر به هدف خودتان برسید. در صورت درست پیش نرفتن برنامه خشک ‌کردن، بدن شما دچار کاتابولیسم می‌‌شود و عضلات ارزشمندی که با تمرینات سخت و طاقت‌ فرسا به دست آورده‌اید را از دست خواهید داد. برای این کار به راهکارها و مکمل های مناسب حجم خشک نیاز است که یکی از آنها مصرف مکمل Amino Pro است.

ویژگی های پودر آمینو پرو ۶۰ ادوای

 

این فراورده حاوی گلوتامین، ال کارنیتین، ال آرژنین، کراتین و ویتامین C است و برای افزایش حجم و قدرت عضله در ورزشکاران موثر است. همچنین مصرف این محصول در  کاهش خستگی عضلات هنگام فعالیت طولانی و جلوگیری از تحلیل عضلانی تاثیر بسیار زیادی دارد. افزایش سرعت ریکاوری، افزایش توان قدرت و تامین پروتئین‌ها از دیگر ویژگی های پودر آمینو پرو است.

نحوه استفاده

روزانه ۲ پیمانه ۵۰ گرمی همراه با ۲۵۰ میلی لیتر آب یا شیر صبح و بعد از تمرین میل نمایید.

 موارد احتیاط

مصرف این پودر در بیماران کلیوی، کبدی منع مصرف دارد و مصرف ان دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.

این فرآورده را در جای خشک، خنک، دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری شود. همچنین در نظر داشته باشید که این فرآورده جهت پیشگیری، تشخیص و درمان نیست.

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
آمینو پرو 60 ادوای دارای مقادیر بسیار پایین چربی و کربوهیدرات است. هر وعده این محصول دارای درصد بالایی از آمینواسیدهای گلوتامین, کارنتین و آرژنین می باشد که این محصول را به یک مکمل کامل و چند منظوره تبدیل کرده است. این محصول به گونه ای طراحی وتولید گردیده است که با کلیه رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی قدرتی و هوازی سازگار بوده و برای ریکاوری بعد از تمرین بسیار مناسب می باشد. این مکمل با دارا بودن 60% از پروتئین با ارزش بیولوژیکی بالا محصولی ایده آل برای ورزشکاران پرورش اندا ...بیشتر
پودر آمینو پرو 60 ادوای - 910 گرم