پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ – 45 گرم

  • مناسب مصرف

    آقایان، کودکان 6-12، کودکان، دختران، خانم‌ها، پسران

    آقایان، کودکان 6-12، کودکان، دختران، خانم‌ها، پسران

  • موارد استفاده

    افزایش وزن

    افزایش وزن

  • شکل محصول

    ساشه

    ساشه

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچپروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ، یک محصول مکمل غذایی با میزان پروتئین بالاست که برای ورزشکاران و بدنسازان مناسب است. هر بسته شامل یک بار 45 گرمی می باشد. این محصول حاوی پروتئین‌هایی مانند پروتئین سویا، پروتئین شیر، پروتئین گیاهی و دارای طعم سیب و دارچین است.

پروتئین‌ها در پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ، به عنوان سازنده اصلی بافت عضلانی عمل می‌کنند و به افزایش حجم و قدرت عضلات بدن کمک می‌کنند. همچنین، پروتئین‌ها به عنوان منبع اصلی انرژی برای بدن در طول تمرینات و ورزش‌های سنگین عمل می‌کنند.

طعم سیب و دارچین در این محصول، آن را به یک انتخاب خوشمزه و سالم برای وعده‌های بین وعده تبدیل کرده است. در کل، پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ یک گزینه خوب برای افزایش مصرف پروتئین در رژیم غذایی ورزشکاران و بدنسازان می‌باشد.

پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ یک محصول مکمل غذایی با میزان پروتئین بالا و طعم سیب و دارچین می‌باشد که برای ورزشکاران و بدنسازان مناسب است. هر بار این محصول ۴۵ گرم پروتئین دارد که به عنوان یک منبع قدرتمند پروتئین برای رشد و نگهداری عضلات بدن اساسی است. 

پروتئین سویا، پروتئین شیر و پروتئین گیاهی در پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ حضور دارند. پروتئین سویا یک منبع پروتئینی گیاهی با کیفیت بالاست که شامل اسیدهای آمینه ضروری برای ساختار عضلات بدن است. پروتئین شیر حاوی اسیدهای آمینه و کلسیم است که برای ساختار استخوان و عضلات بدن ضروری است. پروتئین گیاهی نیز شامل انواع مختلف پروتئین‌های گیاهی مانند پروتئین برنج، پروتئین نخود، پروتئین لوبیا و غیره است.

همچنین، پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ حاوی ویتامین‌های مختلفی است که برای حفظ سلامتی بدن و بهبود عملکرد بدن در طول تمرینات و ورزش‌های سنگین عمل می‌کنند. این محصول به عنوان یک منبع انرژی برای ورزشکاران و بدنسازان عمل می کند و می تواند برای برطرف کردن نیاز روزانه به پروتئین در رژیم غذایی ورزشکاران و بدنسازان مفید باشد.

در کل، پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ به عنوان یک محصول مکمل غذایی با میزان پروتئین بالا و طعم خوشمزه، یک گزینه مناسب برای افزایش مصرف پروتئین در رژیم غذایی ورزشکاران و بدنسازان می‌باشد.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پروتئین بار سیب و دارچین کیتاریچ - 45 گرم