پاک کننده آرایش صورت آردن آتوپیا حجم 150 میلی لیتر

  • ترکیبات

    بدون عصاره

    بدون عصاره

  • سازگار با پوست‌های

    خشک

    خشک

  • کشور مبدا برند

    ایران

    ایران

  • صادر کننده مجوز

    سازمان غذا و دارو

    سازمان غذا و دارو

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

لزوم داشتن یک شوینده‌ی ملایم برای هر فردتوصیه می‌کنیم همین امروز یک شوینده ملایم مانند شوینده صورت مرطوب کننده اوره 5% اتوپیا آردن مدل Dry Relief را به روتین پوستی خود اضافه کنید. اما اجازه دهید دلیلش را توضیح دهیم:

اگر پوست شما خشک است، شما به شوینده‌ای که پوستتان را خشک‌تر نکند، نیاز جدی دارید. استفاده از یک شوینده ملایم (مثلاً برای روتین صبح) در کنار یک شوینده کمی قوی‌تر برای پوست‌های چرب نیز ضروری‌ست. زیرا استفاده‌ی بیش از حد از شوینده‌های قوی، پوست چرب را چرب‌تر می‌کند! بنابراین یک شوینده ملایم برای هر روتین پوستی، لازم است.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
لوسیون شوینده و مرطوب کننده بسیار ملایم دِرای ریلایف ،حاوی 5% اوره، فاقد مواد صابونی با فرمولاسیون ملایم و pHسازگار با پوست خشک و خیلی خشک صورت و گردن می باشد که پوست را از مواد آرایشی و آلودگی های سطحی و گرد و غبار پاک نموده و شستشو می دهد. این محصول با ترکیباتی همچون اوره 5%، هیالورونیک اسید 0.2%، گلیسیرین، اسیدهای چرب، کلسترول و سرامید، رطوبت مورد نیاز پوست را در هنگام شستشو تامین می‌کند. اوره‌ی مصرفی در آن با این دوز، خاصیت لایه‌برداری خفیفی دارد. بنابراین باعث برطرف ک ...بیشتر
پاک کننده آرایش صورت آردن آتوپیا حجم 150 میلی لیتر