میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

میکرودرم خانگی میوتومیکرودرم روشی برای جوان سازی پوست است که با استفاده از دستگاه مخصوص لایه بردار پوست انجام می گیرد. با انجام درست میکرودرم، می‌توانید پوست خود را از جوش، لک و بسیاری از ضایعات پوستی دیگر پاک کنید. به طور کلی میکرودرم می تواند در کلینیک‌ها  یا در منزل انجام بگیرد. تفاوت این دو در قدرت دستگاهی است که از آن استفاده می‌شود؛ اما باید توجه داشت که داشتن یک میکرودرم خانگی می‌تواند شما را از رفتن به کلینیک‌ها و صرف هزینه بیشتر، بی‌نیاز کند. میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca محصولی است که کمک می‌کند افراد بدون نیاز به ترک کردن خانه بتوانند پوستی سالم و جوان داشته باشند. میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca محصولی است که در اندازه یک گوشی موبایل و با بدنه سفید رنگ طراحی و تولید شده است. کوچک بودن و سبک بودن آن باعث می‌شود بدون خستگی دست بتوان از آن استفاده کرد. در قسمت بالای این میکرودرم سری آن قرار گرفته است. با خارج کردن این سری می توانید در موقع نیاز بتوانید آن‌ها را تعویض کنید. در قسمت میانی این دستگاه یک صفحه نمایش LCD و دکمه‌ها قرار گرفته است. در قسمت پایین دستگاه هم یک درگاه برای شارژ قرار گرفته است. یکی از ویژگی‌های مثبی که این دستگاه دارد، این است که سیم و دستگاه شارژ آن از بدنه اصلی جدا است و لازم نیست برای استفاده از آن سیم برق به دستگاه متصل باشد.

 

 با استفاده از میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca، می‌توانید بیرونی ترین لایه پوست خود را بردارید تا به این ترتیب لکه‌ها، جوش‌ها و آثار ناشی از محصولات آرایشی را از سطح آن  پاک سازی کنید. حذف سلول‌هایی که بر روی پوست شما وجود دارند و به آن‌ها سلول‌های مرده می‌گویند، باعث ایجاد لایه‌ای تازه بر روی سطح پوست شما شده و در نتیجه پس از استفاده از این دستگاه شما شاهد پوستی شفاف و روشن‌تر خواهید بود. هنگامی که از میکرودم استفاده می‌کنید سلول‌های جدا شده از سطح پوست در پشت فیلتری که در سر دستگاه قرار دارد، جمع می‌شوند و جمع شدن این سلول‌ها روی هم باعث می‌شود تا کشش دستگاه کم شود. پس از هر بار استفاده باید پدهای فیلتر تعویض شوند. به این منظور به همراه دستگاه، تعدادی پد فیلتر قابل تعویض در بسته بندی قرار گرفته است.

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
پوست سالم و شفاف از اهمیت ویژه‌ای در زیباسازی هرچه بیشتر چهره، برخوردار است. اما بسیاری از ما معمولاً با مشکلات پوستی مواجه می‌شویم که می‌تواند حاصل تغذیه نامناسب، سیگار کشیدن، افزایش سن، جای جوش، لکه‌های پوستی و یا عوامل دیگری باشد. آلودگی‌های محیطی و یا مواد آلوده‌ای که در تماس با پوست قرار می‌گیرند، سبب مسدود شدن منافذ پوستی می‌شوند. این موضوع باعث ایجاد ضایعات به شکل‌های مختلفی می‌شود. خوشبختانه با پیشرفت فنّاوری برای این مشکلات، راه‌حل‎های متفاوتی پیدا شده است که در میا ...بیشتر
میکرودرم خانگی میوتو ایتالیا مدل Bianca