محلول شستشوی لنز دیریم آی کد 001 حجم 60 میلی لیتر

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

روش درست نگهداری از لنزهامحلول‌های ضدعفونی‌کننده به‌صورت روزانه باید استفاده شوند و در زمان استفاده از لنز از این نوع محلولها به‌سلامت چشم‌هایتان کمک بزرگی خواهد کرد. این نوع محلول آلودگی را نیز از لنزها پاک می‌کنند و سبب درخشان تر شدن لنزهای شما خواهند شد. فراموش نکنید که قبل از استفاده از لنزهایتان باید جا لنزی را با مایع لنز شستشو داده و از محلول شستشو برای تمیز شدن لنز از آلودگی و گردوغبار نیز با یک قطره استفاده کنید. عفونت باکتریایی و قارچی چشم در زمان استفاده از انواع لنزها بسیار شایع است و با استفاده از محلول شستشوی مناسب و مرغوب این احتمال را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

به یاد داشته باشید که هیچ‌گاه محلولی را فقط به خاطر برند بودن نخرید و حتماً به کیفیت و تاریخ تولید آن توجه داشته باشید تا شاهد خرابی لنز یا احساس ناراحتی در چشمان خود به‌مرورزمان نباشید. محلول‌های شستشوی لنزها قادر به تمیزی سطح لنز، پاک کردن رسوبات و پروتئین‌های چسبیده به لنز، رطوبت رسانی به لنز هستند و تمام این نکات به‌راحتی لنز در چشم به‌مرورزمان کمک خواهند کرد. برای استفاده از محلول کافی است چند قطره از محلول بر روی لنز تماسی بریزید و به‌آرامی روی آن بکشید.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
عدم رعایت بهداشت و تمیز کردن لنز با محلول‌های شستشو سبب آسیب رسیدن به چشم‌ها خواهید شد و ممکن است بر روی بینایی شما نیز تأثیر نامطلوبی نیز بگذارد. محلول شستشوی لنز دریم آی کد 001 حجم 40 میلی‌لیتر؛ محلولی خوب برای شستشوی لنزهای شما خواهد بود و بهترین و سریع‌ترین روش برای ضدعفونی و تمیز کردن لنز استفاده از این محلول شستشوی لنزهاست. محلول شستشوی لنز یا مایع لنز برای شستن و نگهداری انواع لنزهای طبی و رنگی کاربرد دارند. سلامت چشم‌ها بسیار اهمیت دارند و اگر شما به هر دلیلی باید ا ...بیشتر
محلول شستشوی لنز دیریم آی کد 001 حجم 60 میلی لیتر