ماساژور برقی مدل 6-Head

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

کاربرد انواع ماساژور برقیصرف نظر از سن و جنسیت ماساژ می‌تواند همه را سرحال کند، دردها را کاهش دهد، خلق و خو را بهبود ببخشد، گردش خون را بیشتر کند، کیفیت خواب را بهبود ببخشد، موجب تسکین گرفتگی های عضلانی شود و آرامش روانی به همراه داشته باشد. دستگاه های ماساژور برقی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارد.

به عنوان مثال ماساژور شانه و گردن یک دستگاه بسیار موثر و آرامش بخش است که برای تسکین درد ناحیه شانه و گردن طراحی شده و از طریق حرکات لرزشی درد و گرفتگی این نواحی را کاهش می‌دهد.

ماساژور پا موجب درمان آرتریت پا و کاهش تورم و گرفتگی در پاها خواهد شد.

صندلی ماساژور برقی نیز جزء ماساژورهای حرکتی و لرزشی است و برای کل نواحی بدن مناسب است. بالش های ماساژور از طریق گرم کردن ناحیه گردن باعث تسکین درد و از بین بردن گرفتگی ها می‌شوند. ماساژور برقی پا از طریق ماساژ دادن ملایم پا و آزادسازی دوپامین خلق و خو‌ را بهبود می‌بخشند.

ماساژور سر هم برای افزایش جریان خون در پوست سر، افزایش رشد موها و تسکین سر درد مناسب است. برخی ماساژورهای برقی نیز به صورت ضربه ای عمل می‌کنند و با حرکات ضربه ای منظم کوفتگی نقاط مختلف بدن از جمله شانه، پشت و شکم را از بین می‌برند.

 ماساژورهای مختلفی در بازار موجود هستند که هر کدام شکل و عملکرد مخصوص به خود را دارند که شاید همین موضوع انتخاب را برایتان کمی‌دشوار و پیچیده کند. علاوه بر این چون معمولا ماساژورها جزء محصولاتی هستند که به نوعی یک سرمایه گذاری محسوب می‌شوند و تا مدت ها باید از آن ها استفاده کنید، باید در هنگام خرید نهایت دقت را داشته باشید و با اطلاعات کافی محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

 

اگر می‌خواهید برای خرید دستگاه ماساژور برقی انتخاب درستی داشته باشید، می‌توانید از راهنمای خرید زیر کمک بگیرید؛

 

برای خرید هر نوع ماساژور به طراحی آن دقت کنید که به صورت آرگونومیک و جمع و جور باشد. برخورداری از طراحی خوب باعث می‌شود که کار با آن محصول برایتان آسان تر شود و در عین حال آرامش بیشتری هنگام ماساژ درمانی داشته باشید.

 

یکی از مهم ترین فاکتورها برای خرید این محصول قیمت است و اکثر افراد به دنبال خرید محصولی مقرون به صرفه هستند. توجه داشته باشید که هرچه برند محصول منتخب شما شناخته شده تر و لوازم جانبی همراه با دستگاه بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش پیدا می‌کند. سعی کنید ابتدا نیازهایتان را در نظر بگیرید و متناسب با بودجه خود نسبت به خرید اقدام کنید. همچنین می‌توانید از انواع ماساژور دستی نیز استفاده کنید که فیمت آن ها از مدل های برقی کمتر است.

 

ماساژورها بسته به نوع عملکردشان سایز و وزن متفاوتی دارند. به عنوان مثال صندلی های ماساژ بسیار بزرگ هستند اما ماساژور برقی ضربه کوچک و قابل حمل می‌باشند. بنابراین با توجه به نیازتان مدل دستگاه و وزن آن را انتخاب کنید.

 

اگر قصد دارید با یک تیر چند نشان بزنید و دستگاهی با عملکرد چندکاره بخرید، به سری های همراه دستگاه دقت کنید. بعضی مدل ها فقط یک سری دارند، به عنوان مثال فقط به صورت ضربه ای یا لرزشی عمل می‌کنند، در حالی که برخی دیگر می‌توانند بدن را به هر دو شکل ماساژ و برای نواحی مختلف از جمله پشت، گردن، شانه و … مورد استفاده قرار گیرند.

 

برخی مدل ها با سیم هستند و به صورت مستقیم از منبع تغذیه برق شهری استفاده می‌کنند، اما برخی دیگر بی سیم بوده و منبع تغذیه آن ها باتری است. اگر می‌خواهید بدون هیچ محدودیتی از دستگاه استفاده کنید و آن را روی نواحی مختلف بدنتان حرکت دهید، مدل بی سیم را انتخاب کنید.

 

اگر طول سیم بلند نباشد، کار با ماساژور برایتان کمی‌سخت خواهد شد. علاوه بر این مجبور می‌شوید، کنار پریز برق قرار بگیرید. بنابراین بهتر است کمی‌طول سیم بیشتر باشد تا کار برایتان راحت تر شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
ماساژور برقی ضربه ای مدل  6-Head جز ماساژور های دستی محسوب می شود گردش خون و جریان لنفاوی را بهبود بخشیده ، مواد غذایی و اکسیژن تازه را به بافتهای مزبور می رساند و به خروج مواد سمی کمک می کند. همچنین عضلات در حال کشش می توانند به رگهای خونی و اعصاب فشار آورده و با محدود کردن جریان خون باعث ایجاد درد شوند که با استفاده از تفنگ ماساژ ، به تدریج فشار عضله بر اعصاب درگیر کاهش یافته و درد کاهش می یابد. علاوه بر این، تفنگ ماساژ باعث افزایش اندروفین ها (نابود کننده های ...بیشتر
ماساژور برقی مدل 6-Head