قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورو ویتال بسته 30 عددی

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورو ویتالبدن انسان ها همواره نیازمند دریافت ویتامین ها و مواد معدنی می باشد. ویتامین ها و املاح نقش های بسیاری را در بدن ایفا می نمایند که از جمله آن ها می توان به تقویت سیستم ایمنی، ساخت گلبول های قرمز و اکسیژن رسانی به سلول ها، بهبود عملکرد سیستم عصبی، سلامت استخوان ها و دندان ها، انجام فرایندهای شیمیایی گوناگون درون بدن و … اشاره نمود. کمبود این ویتامین ها و مواد معدنی نیز باعث ایجاد ناهنجاری های مختلفی می گردد لذا دریافت مقادیر کافی از آن ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.
مکمل های مولتی ویتامین با دارا بودن مواد مغذی مورد نیاز بدن می تواند در حفظ سلامت و بهبود عملکرد کلی بدن بسیار مهم باشد. برخی از مولتی ویتامین ها دارای ترکیبات جانبی از جمله اسیدامینه ها، ترکیبات گیاهی و غیره نیز می باشند که می تواند به بهبود اثربخشی آن ها کمک نماید. 
محصول مولتی ویتامین کامپلت برند یوروویتال از جمله مکمل های مولتی ویتامین می باشد که با دارا بودن ویتامین های محلول در چربی و محلول در آب و مواد معدنی مانند آهن و روی و سلنیم و … در حفظ سلامت بدن موثر است.ویژگی قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورو ویتال

مصرف این محصول در تقویت سیستم ایمنی، دستگاه عصبی و قدرت بینایی تاثیر بسیار زیادی دارد و  همچنین موجب تامین نیاز روزانه بدن به کلیه املاح و ویتامین ها می شود. تقویت میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن، محافظت از بدن در برابر رادیکال های آزاد، حفظ سلامت پوست، مو و ناخن، تقویت و افزایش قدرت عضلانی، حفظ سلامت عمومی بدن و جلوگیری از کم خونی از دیگر ویژگی های این قرص است.

نحوه استفاده

روزی 1 قرص مولتی ویتامین با میزان کافی آب میل شود.

 

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورو ویتال بسته 30 عددی