قرص موبیفلکس سوپرابیون بسته 30 عددی

  • کشور تولید کننده

    ایران

    ایران

فروشنده

امکان تحویل اکسپرس

۲۴ ساعته، ۷ روز هفته

امکان پرداخت در محل

هفت روز ضمانت بازگشت کالا

ضمانت اصل بودن کالا

کالا های مشابه

معرفی قرص موبیفلکس سوپرابیونمعرفی قرص موبیفلکس سوپرابیون

قرص موبیفلکس سوپرابیون با دارا بودن عصاره رز هیپ و پودر ریشه زنجبیل با خاصیت ضد التهابی، مسکن طبیعی فوق‌العاده برای دردهای مفصلی به شمار می‌رود. کندرایتین، گلوکزامین و متیل سولفونیل متان موجود در این محصول در ساخت و ترمیم غضروف مفاصل نقش دارند و باعث تسهیل و روان‌سازی حرکت مفاصل و جلوگیری از سائیدگی آنها می‌شوند. در میان مواد مغذی موجود در مکمل‌های مفاصل، گلوکوزامین و سولفات کندرویتین جز مواد طبیعی غضروف هستند و در بدن به عنوان بلوک های ساختمانی برای غضروف به‌کار می روند و به عنوان محرکی است تا بدن غضروف بیشتری تولید کند. در افراد مبتلا به آرتریت در بهبود و ترمیم ساختمان مفاصل و رشد مجدد بافت غضروفی موثر هستند. همچنین دارای نقش ضد التهابی بوده و از بروز آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند. حضور آنها در بدن از فعالیت آنزیم‌هایی که مواد اصلی تشکیل دهنده غضروف را از بین می برند جلوگیری می‌کند. ترکیب گلوکزامین و کندرایتین می‌تواند به شدت سطح (c-reaction protein ) CRP را که یک مارکر کلیدی در التهاب است را کاهش دهد. ویژگی‌های قرص موبیفلکس سوپرابیون

این قرص برای بهبود حرکت و افزایش انعطاف‌پذیری مفاصل موثر است. همچنین پیشگیری و درمان آسیب‌های مفصلی از دیگر ویژگی های این محصول محسوب می شود. 

نحوه استفاده 

روزانه ۲ عدد قرص همراه با غذا و همراه با آب خنک میل نمایید و از جویدن آن خودداری کنید.

 موارد احتیاط

بیماران مبتلا به دیابت و کسانی که داروی ضد انعقاد استفاده می کنند، قبل از مصرف فرآورده با پزشک مشورت نمایند. این دارو را در مکان خشک، دور از نور و دسترس کودکان و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتیگراد نگه داری کنید. این محصول مکمل غذایی بوده و برای تشخیص، پیشگیری یا درمان نیست و بایستی در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک مشورت شود.

خرید بالای 250 هزار تومان به صورت رایگان ارسال می شود
قرص موبیفلکس سوپرابیون با دارا بودن عصاره رز هیپ و پودر ریشه زنجبیل با خاصیت ضد التهابی، مسکن طبیعی فوق‌العاده برای دردهای مفصلی به شمار می‌رود. کندرایتین، گلوکزامین و متیل سولفونیل متان موجود در این محصول در ساخت و ترمیم غضروف مفاصل نقش دارند و باعث تسهیل و روان‌سازی حرکت مفاصل و جلوگیری از سائیدگی آنها می‌شوند.
قرص موبیفلکس سوپرابیون بسته 30 عددی